Archive for 15 desembre 2015
EL SOMRIURE D’ARNAU ( Diabetis)
0La col·lecció El somriure d’Arnau és un treball realitzat per a nens i nenes amb diabetis, de 3 a 5 anys, de l’Aula hospitalària de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida que després de cinc anys veu la llum. Aquests relats són una manera de fer entendre als infants la malaltia i com afrontar i normalitzar la seva situació des del vessant pedagògic-sanitari.
Els relats volen fer entendre als infants la malaltia i com afrontar i normalitzar la seva situació
Aquesta col·lecció de contes també compta amb el suport del Departament d’Ensenyament que treballa formant el professorat de les escoles per donar suport als alumnes que pateixen aquesta malaltia.
L¡ AMPA del centre ha regalat a la nostra biblioteca dos exemplar d’aquest conte, per poder treballar i conscienciar als nens de l’escola d’aquesta malaltia.
DESEMBRE A LA BIBLIOTECA
0
Durant el mes de desembre i com no podia ser d’una altra manera les activitats de biblioteca han estat relacionades amb les festes tradicionals d’aquest mes.
Són un contes entranyables per a explicar en aquestes dades tant especials.
A mès hem fet algunes activitats de llengua relacionades amb les tradicions .
També us recordem que sempre és ocasió per a regalar un llibre i seria bo que el tió, el Pare Noel o be els Reis ens portessin algun llibre o llibres que sempre va be.





