http://www.eslgamesplus.com/thumbs/Crocodile/fruits.png

 

JUSTIFICACIÓ DE LA UNITAT DIDÀCTICA

                 En aquesta Unitat Didàctica es treballarà el tema dels aliments i de la seva importància.Aquests aspectes pertanyen al bloc 3 de continguts : les persones i la salut.

 

En aquesta Unitat els nens i nenes aprendran quines classes d’aliments hi ha, d’on provenen, què ens aporten i quins són més saludables i quins no.

També es treballarà tots els aspectes relacionats amb la piràmide dels aliments per crear, d’aquesta manera, una dieta equilibrada.

El que es busca amb aquesta unitat és que els nens i nenes aprenguin a ser crítics amb els aliments que prenen, o sigui, a saber quins els hi convenen més i quins en menys mesura, es a dir adquirir hàbits saludables .        

 

Com a eixos transversals es treballarà l’alimentació i l’educació per la salut; aspectes lligats amb la solidaritat. 

 

 

JUSTIFICACIÓ DE LA UNITAT DIDÀCTICA

                 En aquesta Unitat Didàctica es treballarà el tema dels aliments i de la seva importància.Aquests aspectes pertanyen al bloc 3 de continguts : les persones i la salut. 
http://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-esl-vocabulary-crocodile-board-game/
En aquesta Unitat els nens i nenes aprendran quines classes d’aliments hi ha, d’on provenen, què ens aporten i quins són més saludables i quins no.

També es treballarà tots els aspectes relacionats amb la piràmide dels aliments per crear, d’aquesta manera, una dieta equilibrada.

El que es busca amb aquesta unitat és que els nens i nenes aprenguin a ser crítics amb els aliments que prenen, o sigui, a saber quins els hi convenen més i quins en menys mesura, es a dir adquirir hàbits saludables .        

 

Com a eixos transversals es treballarà l’alimentació i l’educació per la salut; aspectes lligats amb la solidaritat.