Extraescolars, menjador i acollida

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Estan organitzades per l’AMPA i seran: Natació, Judo, Escacs, Anglès, Futbol Sala, Hip-hop, Handbol, … S’hauran de concertar amb l’AMPA els dies de reunió.

MENJADOR ESCOLAR.

Entrarà en funcionament a partir del dia 15 de setembre i els tiquets s’hauran d’adquirir al BBVA. L’horari de menjador és de 12’30 a 15 h. durant el curs escolar. L’horari d’atenció als pares és de 15 a 15’30 h. És convenient que les famílies no es presentin a les hores de menjador perquè les monitores s’han de dedicar al control dels alumnes i no poden estar per parlar amb les famílies.

Els alumnes fixes domiciliaran el pagament del menjador al seu compte corrent.

Els alumnes que es quedin esporàdicament hauran de comprar els tiquets i els dipositaran abans de les 9 del matí del dia en qüestió a la bústia de menjador que està instal·lada a l’escola per aquest fi.

L’AMPA i la Direcció del centre són responsables d’aquest servei. L’AMPA supervisarà la gestió econòmica i la Direcció estarà atenta a la vessant educativa de l’ús del menjador escolar. Les monitores seran les responsables del seu funcionament.

SERVEI D’ACOLLIDA

És un servei gestionat per l’AMPA. L’horari és de 8 a 9 h. Serà per totes les famílies que vulguin fer-ne ús.