L’escola Puig de les Cadiretes present al Youth Mobile Festival

icona_escola                                                                                  science

L’Eulàlia Canet, tutora de 1r nivell del centre ha presentat avui, 27.02.17, dins el marc del YOMO, una exposició educativa titulada Una caixa d’eines a Cicle Inicial, en la qual ha exposat la seva experiència com a docent col·laboradora del programa mSchools. Aquesta iniciativa, és un programa de mEducation amb múltiples facetes que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA que té per objectiu fomentar l’aprenentatge mòbil.

GSMA i Mobile World Capital Barcelona ha organitzat enguany la primera edició del Youth Mobile Festival Barcelona (YoMo Barcelona), celebrada en el marc del Mobile   World Congress 2017 i que té lloc del 27 de febrer al 2 de març.

YoMo Barcelona ha estat creat amb l’objectiu de motivar els joves per seguir la seva educació i formació professional en les disciplines STEAM (sigles en anglès per a ciència, tecnologia, enginyeria, disseny i matemàtiques). YoMo Barcelona compta amb exposicions educatives, conferències, tallers interactius i una àmplia varietat d’activitats pràctiques.

1    2

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *