Salutació d’inici de curs

Benvolgudes famílies,Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017, corresponent al vuitè any de funcionament de l’escola Puig de les Cadiretes. Al llarg d’aquest període, famílies i escola hem caminat plegats per donar-li identitat pròpia i construir progressivament el projecte educatiu de centre.

Prèviament a l’arribada dels alumnes, l’equip de mestres ha planificat amb molta il·lusió i rigor professional els objectius de centre del curs iniciat i les corresponents actuacions per assolir-los, amb la finalitat de millorar els resultats educatius dels nostres alumnes i la cohesió social de la comunitat educativa.

Els i les mestres de l’escola continuaran el seu procés de formació permanent per a l’aplicació de metodologies que potenciïn l’adquisició de les capacitats i competències bàsiques, corresponents a les etapes d’escolarització dels nostres alumnes.

El nostre projecte educatiu contempla l’ús eficient de la tecnologia a les aules, impulsa l’aprenentatge de la llengua anglesa, potencia l’educació emocional, promou la pràctica esportiva i l’adquisició d’hàbits saludables, adequant en tot moment el procés d’aprenentatge a la diversitat de necessitats educatives dels alumnes.

El projecte educatiu de centre es fonamenta en un model plenament participatiu que pretén promoure la convivència de tots els sectors de la comunitat educativa i el compromís entre els dos agents principals, responsables de l’educació dels infants.

El Claustre de mestres agraeix enormement la vostra col·laboració en el seguiment del procés escolar dels vostres fills i filles.

Cordialment,

La direcció del centre

Llagostera, 12 de setembre de 2016

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

PLANTILLA CENTRE

 

La plantilla de mestres curs 2016/2017 està formada per:

EDUCACIÓ INFANTIL EDUCACIÓ PRIMÀRIA ESPECIALISTES
P3 A: Montse Campmany 1r A: Isabel Vera + Patrícia Gómez Música: Enric Canosa
P3 B: Esther Alsina 1r B: Eulàlia Canet Anglès CI i 3r: Ruth de la Fuente
P4 A: Núria Peñin + Marta Garcia 2n A: Modesta Juanola Anglès 4t i CS: Rosanna Franco
P4 B: Laura Bardera 2n B: Mireia Lloveras + 1/3 Ed Física 1: Joan Codolar
P5 A: Marta Casadevall 3r A: Cristina Rodríguez Ed. Física 2: Pako Cortés
P5 B: Nora Escudero 3r B: Esther Saborido Ed. Especial: Tati Cortés
Suport 1: Jenni Roger 4t A: Rosa Casadevall Religió: Núria Cadena
Suport 2: Sílvia Pellicer 4t B: Sara Marquès Suport 1: Nuri Solà
MALL: Isabel Pujol

TEI: Eva Barnés

5è A:Mercè Ramon

5è B: Ricard Serrano

Suport 2: Núria Marco
  6è A: Cristina Negre + Clara Wendenburg

6è B: Josep Rovira

 

COORDINADORS: INF (Esther Alsina), CI (Ruth de la Fuente), CM (Esther Saborido ),  CS (Josep Rovira).

EQUIP DIRECTIU:

Directora: Nuri Solà

Cap d’estudis: Jenni Roger

Secretari: Joan Codolar

PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS

Conserge: Toni Sánchez

Auxiliar Administrativa: Laura López

SERVEIS EDUCATIUS DEL DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT:

EAP: Gemma Guix

CREDAG: ___________

 

CARACTERÍSTIQUES DEL CENTRE

 

Centre:

  • Escolaritza 342 alumnes (inicialment) curs 2016 – 2017.
  • Calendari escolar (accedir al bloc del centre)

Serveis:

  • Departament d’Ensenyament:
    • EAP, tècnica de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic del Departament d’Ensenyament.
    • 0,5 auxiliar administrativa (horari: dimecres i divendres de 09:00h a 13:00h)
  • Consell Comarcal del Gironès:
    • Educadora social (seguiment alumnes en situació de risc d’exclusió social).
  • Ajuntament:
    • Consergeria, psicopedagoga, tècnic en Medi Ambient, taller d’Estudi Assistit.
  • Associació de Famílies d’Alumnes (accedir al bloc de l’AFA)
COMUNICACIÓ FAMÍLIES

-Contactar amb el tutor/a  a hores convingudes, a fi d’evitar interrupcions en la dinàmica de l’aula.

-Utilitzar la comunicació escrita a través de la carpeta viatgera (Educació Infantil) o l’agenda escolar (Educació Primària).

Entrevistes famílies:

-Entrevista familiar ordinària (mes gener).

-Entrevista de seguiment (a qualsevol hora convinguda, sempre que sigui necessari).

-Informes d’Avaluació INF: 1r informe (mes de gener) i 2n informe (mes de juny) lliurat en mà a les famílies (última setmana mes de juny) .

-Informes d’Avaluació PRI: informe 1r trimestre, 2n trimestre. i 3r trimestre, lliurat en mà a les famílies (última setmana mes de juny).

-Les absències es justifiquen per escrit a través de la carpeta viatgera o de l’agenda escolar, adjuntant un certificat mèdic en cas d’absència per malaltia, sempre que sigui possible.

PARTICIPACIÓ FAMÍLIES

-Reunió d’acollida famílies P-3.

-Reunió tutories inici curs (mes de setembre/octubre).

-Representants d’aula a la Mesa de Participació (INF+CI+3r)

-Representant sector pares i mares en el Consell Escolar del centre.

-Representants sector pares i mares en el Consell Escolar Municipal.

-Representants en la junta de l’Associació de Famílies d’Alumnes

-Assemblea general AFA (mes d’octubre)

-Convivència de tots els sectors de la comunitat educativa: Jornada de Portes Obertes, Diada del Pedal (16 de juny), Festa de Final de curs (21 de juny).

ACCESSOS AL CENTRE
  • Educació Infantil: De 09:00h a 12:55h i de 15:00h a 16:55h. per la porta lateral d’accés al centre.
  • Educació Primària: de 08:55h a 13:00h i de 14:55h a 17:00h. Per la porta principal del centre
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *