Mesurem les despeses energètiques

Els nens i les nenes de cinquè estem participant en el programa ESTALGIA organitzat per l’Ajuntament de Granollers. Cada dilluns del mes de febrer anem amb la Teresa, la conserge de l’escola, a mesurar els comptadors de la llum i del gas. Posteriorment comparem les despeses d’enguany amb les despeses que vàrem fer la mateixa setmana del mes anterior i buidem els resultats de les dades en unes gràfiques.  També omplim una gràfica gegant que hi ha penjada al suro de l’entrada de l’escola.  És molt divertit i estem aprenent molt!

Preparem la sortida a tarragona

Per a preparar l’excursió de Tarragona hem refrescat els coneixements apresos a principi de curs construint una línia dels temps històrica. En ella hi hem penjat els fets històrics més significatius des de la prehistòria fins a l’actualitat. Tenim molt bona memòria!

SETMANA CULTURAL 5È

Aquest mes de febrer, hem fet la setmana cultural. Els alumnes de cinquè hem treballat la música tradicional d’arreu del món.

Com que la música del món és molt àmplia les nostres disfresses han intentat abarcar tot el món. Ens hem dividit per continents i hem decidit una disfressa. Els infants Europeus s’ham disfressat de Vikings. Els alumnes representants d’Amèrica han triat disfressar-se d’indis. Els que han treballat Àsia s’han caracteritzat d’hindús. Finalment, els i les representants d’oceanía s’han vestit de Maurís.

Mireu quines disfresses tant maques que hem fet!