PREPAREM LA PRÒXIMA SORTIDA

Benvolgudes famílies,

el mes de maig farem la sortida al PARC FRANCESC MACIÀ de Malgrat de Mar  i  el seu poble veí: BLANES.

Els alumnes i les alumnes d’educació infantil podran compartir un dia ple de boniques experiències.

L’entorn, impressionant…!

La grandària dels objectes que trobarem al Parc i els vius colors faran que ens endinsem en un món màgic, de conte.  I de Blanes… que us podem dir… el primer poble de la Costa Brava, amb el seu passeig, la seva platja…

Una sortida especial per un fi de curs molt intens.

Aquí teniu un enllaç per si voleu veure el Parc.

PRÒXIMES SORTIDES

Aquest mes de març de 2011 els i les alumnes d’educació infantil realitzarem sortides relacionades amb les unitats didàctiques que estem treballant a l’aula,  donar significació a allò que es fa dins de l’escola és importantíssim.

Les sortides són les següents:

• P3     Sortida  a l’Aquarium de Barcelona el dia  18 de març
  • P4      Sortida a la granja Can Montcau de La Roca del Vallès el dia  30 de març
  • P5      Sortida al Zoo de Barcelona el dia 25 de març

Desitgem que tothom pugui assistir.

SORTIDA DE LA TARDOR

Divendres dia 29 d’octubre vam anar al Parc Torres Villà per treballar conceptes relacionats amb la tardor: els arbres, els arbustos, les diferents formes que adopten les fulles, els arbres de fulla perenne i els arbres de fulla caduca…  vam gaudir d’un bon matí de passeig.