Sortida del projecte “El nostre Montserrat”

Els nens i nenes de tercer de Primària hem gaudit de la sortida a Montserrat! Teniem moltes ganes de retrobar-nos amb en Joan i en Roger, els escolans que van venir a la nostra escola.
Ha sigut un dia magnífic en el que hem tingut un clima immillorable i en el que hem fet un seguit d’activitats molt divertides: una sortida a l’Ermita de St. Miquel, l’espai gresca, un memori i una visita a l’Escolania.
A part de tot aixó, els escolans ens han cantat la Salve i el Virolai. Ha estat una experiència inolvidable!

Etiquetes:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *