Els alumnes de tercer hem fet una visita al casc antic d’Igualada, aprofitant que estem treballant el tema de la ciutat a l’assignatura de Socials.
Ha sigut una visita enriquidora ja que hem aprés moltes coses sobre la ciutat antiga. Tenim moltes ganes d’explicar tot el que hem aprés als pares!
Aquí us deixem un recull de fotografies!
Etiquetes:3r


Deixa un comentari