Els nens i nenes de tercer hem tingut la visita de la Maria Vidal. És fisioterapeuta i mare de l’escola.
Fa unes setmanes vam començar a treballar els ossos, els músculs i les articulacions. Així doncs, hem aprofitat i li hem demanat si podia venir a fer-nos una explicació sobre les lesions i com recuperar-nos d’aquestes.
Ha sigut una explicació molt interessant i hem aprés coses molt profitoses.
Gràcies, Maria!!


Deixa un comentari