Hola famílies!
Avui hem fet la gimcana “Les dotze campanades”, amb proves diverses i ens ho hem passat molt bé.
A la tarda hem jugat molt i ens hem maquillat i disfressat.
Ha estat l’últim dia del 2015 a l’escola… però ens tornarem a trobar el 7 de gener per continuar jugant i passant-ho bé!
A reveure i feliç 2016 per tothom!
Etiquetes:Escola


Deixa un comentari