Escola Oberta – Dia 30

Hola famílies!

Avui hem fet la gimcana “Les dotze campanades”, amb proves diverses i ens ho hem passat molt bé.

A la tarda hem jugat molt i ens hem maquillat i disfressat.

Ha estat l’últim dia del 2015 a l’escola… però ens tornarem a trobar el 7 de gener per continuar jugant i passant-ho bé!

A reveure i feliç 2016 per tothom!

Etiquetes:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *