Bon dia!
Les Formigues ens hem convertit en petits científics…
Hem tastat la sal i el sucre, i hem descobert que tot i tenir el mateix color, el gust és completament diferent.
On va a parar la sal quan la posem dins d’un vas d’aigua? I el sucre?
I… de quin color és l’aigua?
Quin gust té? Quina ens agrada més?
Mireu, mireu que bé ens ho passem!!!
Etiquetes:P3


Deixa un comentari