Us convidem a que visiteu el bloc de l’alumnat de 2n, en un article que té per títol “padrins i padrines de lectura”. És una de les experiències de treball entre els diferents cicles de l’escola.
Ha estat un dia per no oblidar. I de ben segur que el repetirem. Tant els del curs de 2n com els del curs de 6è ho estem esperant d’allò més.
apadrinament lector
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.
M’encanta la proposta de poder llegir am els nens i nenes de 2n! Els ensenyem moltes coses per poder pronunciar, entendre etc… Perquè ells arribaran a ser com nosaltres. Quant abans llegeixen molt millor!
Molt bé! Que maco és compartir, no?
Sí, es clar! 🙂 es molt maco compartir!
Jo torbo que això està molt bé, perquè els ensenyem a pronunciar bé i ells es diverteixen bastant. Saber llegir és molt important!!!
Jo trobo que això del apadrinament lector està molt bé perquè els nenes de 2n aprenen a llegir, entrendre les paraules, entendre el que llegeixen ,treballem en companyia i sobre tot és que aprenen el català i noves paraules.
els nens i nenes.
Quin serà el pròxim dia que farem apadrinament lector?
A mi,em sembla molt bé això del apandrinament lector perquè els nens i nenes aprenen amb nosaltres i s´ho pasen molt bé,es clar nostaltres tambè es divertim amb ells/es;espero que això es segueixi fent durant molts anys.