INICIEM UN NOU CURS

Nau mai!
Això és una salutació maori, que vol dir “benvinguts”.
Aquest any som 9 nens i 13 nenes, alguns companys/es nostres ja no estan amb nosaltres, han canviat d’escola o estan a altres cursos.
A l’escola estem treballant els infants del món,cada cicle va triar un continent per treballar, i a nosaltres ens va tocar el d'”Oceania”.
Van sortir moltes illes com Tonga, Fiji, Hawai, Illes Coco, Kauai, Australia…però al final ens vam quedar amb Nova Zelanda, així que som els nens i les nenes maoris de Nova Zelanda.
Aquests dies a plàstica hem fet un “Tòtem” per espantar els “nostres enemics” els “mosquits”, un punt de llibre amb tatuatges maoris per els llibres de lectura de la classe i un dibuix a la porta de la classe d’una nena i un nen maori pintat amb espècies i aliments solubles, com el”Curry”, cafè, xocolata desfeta, canyella picant…però al final vam fer servir una mica d’aquarel·la.
També us volem explicar que, la bandera dels “Maoris” és de color negre com la terra, groga com el sol i vermella com la sang.
FEM 3R

[youtube]https://youtu.be/klLSVac79Zk[/youtube]