Bones vacances!!

Des d’avui fins a l’1 de setembre, l’escola Montserrat romandrà tancada per vacances d’estiu. Les classes començaran el dilluns 14 de setembre.

Al llarg d’aquest darrer mes, membres de tots els sectors de la nostra comunitat escolar hem treballat intensament per tal de tancar el curs que acaba i preparar el proper, comptant que la situació de pandèmia ens obligarà a implementar-hi bastants novetats.

Seguint les instruccions del Departament, i tenint en compte les característiques del nostre centre, hem elaborat l’esborrany del Pla per al curs 2020-2021. És un document extens i molt detallat, però lògicament provisional. La seva versió definitiva s’haurà d’acabar d’ajustar al setembre, tenint en compte la situació en què es trobi la pandèmia i les noves orientacions que rebem en conseqüència.

No té sentit, doncs, publicar-lo encara. Però ens fem càrrec que, donades les circumstàncies, tindreu molts dubtes i un inevitable neguit sobre com es podrà organitzar de manera segura una tornada a les classes. Per això us hem preparat una presentació dels aspectes més generals i rellevants, en format de video.

El video dura mitja hora i parla de moltes coses. Mireu-lo en una estona de calma que us hi pogueu concentrar. Segur que se us plantejaran nous dubtes, us demanem que espereu a la nova revisió i la presentació del Pla que, de manera més detallada, us en farem al setembre. Aquest és l’enllaç:

Esperem que almenys us serveixi per sentir-vos una mica més orientats/des davant d’un curs que segur serà complex i novedós. Aprofitem també per donar la benvinguda a les famílies noves i per acomiadar afectuosament les que marxen.

Tota la comunitat escolar de l’escola Montserrat us desitgem que, dins del context que vivim, tingueu unes bones i reparadores vacances d’estiu. Tant de bo l’evolució de la crisi sanitària sigui prou positiva com perquè al setembre ens poguem retrobar amb la màxima normalitat, i que els nens i nenes puguin tornar a gaudir d’anar a la seva escola.

Cordialment,

Equip de mestres i professionals