Hem canviat d’adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.

Sereu redirigits al lloc nou en 5 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

Portes Obertes presencials. Visita la nostra escola!

Clica la imatge per reservar cita prèvia.

Decorem el vestíbul de l’Escola amb uns magnífics ninots de neu!

Aquesta galeria conté 12 fotografies.

Gràcies a la vostra col.laboració i implicació en la confecció d’un ninot de neu, hem pogut decorar el vestibul i ens ha quedat preciós!   Moltes gràcies famílies! Entre tots i totes fem  l’Escola!

Més galeries | Deixa un comentari

Petit Concert Nadalenc 2021

Benvolgudes famílies,

Volem compartir amb tots vosaltres aquest “Petit Concert Nadalenc” que els vostres fills/es ens han interpretat amb moltes ganes i il.lusió.

Un fort aplaudiment per a tots els cantaires i les cantaires!

Dibuix de Ninot de neu amb barret pintat per Anna el dia 28 de Desembre del 2012

Educació Infantil

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

Bones Festes!

Escola Montserrat

A reveure, moltes gràcies Montserrat!

Benvolgudes famílies,

Avui per a l’Escola Montserrat és un dia trist, lamentem la pèrdua de la Montserrat Viña Miralles, una gran professional que durant molts anys va dedicar el seu treball, esforç i dedicació al centre.

Ens agradaria compartir amb tots i totes vosaltres aquest preciós poema. El volem dedicar especialment a ella, una mestra que va saber transmetre l’estima pels nostres infants i la nostra Escola.

“A l’altra banda del camí”

La mort no és res.
Jo tan sols sóc a l’altre costat.
Jo sóc jo, vosaltres sou vosaltres.
El que he estat per vosaltres, ho seré sempre.
Anomeneu-me pel nom que sempre m’heu anomenat.
Parleu com sempre ho heu fet.
No empreu pas un to diferent, ni solemne ni trist.
Continueu rient del que ens en rèiem junts.
Reseu, somrieu, penseu en mi.
Que el meu nom sigui pronunciat a casa nostra com sempre s’ha fet, sense èmfasi ni angoixa.
La vida significa el que sempre ha significat,
l’eix és el que sempre ha estat, el fil no s’ha tallat.
Per què estar fora del vostre pensament,
simplement perquè soc fora de la vostra vida?
Jo us espero. No sóc pas lluny.
Sóc just a l’altre costat del camí.

Charles Peguy

Allà on siguis continuaràs formant part de la Nostra Comunitat.

Comunitat Educativa

Reunions de les classes

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a les reunions presencials de la classe on assisteixen els vostres fills i filles.

Com sabeu, la finalitat d’aquestes reunions és informar-vos sobre els objectius pedagògics i detalls de la metodologia, l’organització i les dinàmiques previstes en el nivell al qual hi assisteixen. Són una bona oportunitat per recollir les vostres aportacions, intercanviar els vostres neguits… i així poder donar resposta.

Per això és de primera importància la vostra assistència. Tot seguint les indicacions del PROCICAT i del Departament d’Educaciói només pot assistir un membre de cada família i lamentem no poder oferir servei d’acollida. Gràcies per la vostra implicació. Us hi esperem.

Les dates són:

27 28 29 30: P4 1
4 5: 6è. 6: P5 7: P3 / 1r 8
11 12 13 14: 5è. 15
18: 2n / 3r 19: 4t. 20 21 22

Informacions d’inici de curs 21-22

Ja podeu consultar les Informacions del curs 2021-2022 i les novetats!

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 2021/2022!

Un cop acabat l’estiu l’escola es posa en marxa!

Iniciem un nou curs amb totes les garanties i mesures per tal d’apropar-nos a una vida escolar el més habitual possible, tot i que la situació encara no ens permet relaxar-nos.

L’iniciem, un cop més, amb il·lusió, empenta i ganes de compartir emocions, vivències, experiències,… amb tota la comunitat educativa.

Us volem recordar:

• Dijous 9 de setembre ens trobarem per videoconferència Meet a les 19:00h per a fer l’Assemblea d’inici de curs i presentar la comunitat educativa. Us fem arribar l’enllaç en un correu electrònic.
  • L’inici de les classes serà el dilluns 13 de setembre.
  • Com el curs passat les entrades seran esglaonades. Us ho explicarem amb més detall.

Fins la propera setmana! I de tot cor desitjar-vos molt satisfactori inici de curs.

Homenatge als alumnes de 6è

Com ja és tradició, el dimarts 22, darrer dia de classe, tots els alumnes de l’escola van dedicar un senzill però càlid homenatge als alumnes de Sisè, que ja marxen a l’institut.

Els nois i noies de Sisè van fer una desfilada pels passadissos del centre, on van rebre els aplaudiments i els missatges de comiat de totes les classes.

Que tingueu molta sort! Aquesta sempre serà la vostra escola!

Cliqueu aquí per veure les fotos.

Bones vacances!

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, ahir van acabar les classes del curs 2020-2021. Ha estat un any complex, marcat per una pandèmia que ens ha obligat a prendre mesures extraordinàries, algunes d’elles difícils, tant per als alumnes i les famílies com per als professionals. Tots plegats ens hi hem esforçat per tal de donar una escolaritat el més normal possible als vostres fills i filles. Us agraïm la comprensió i la col·laboració.
No volem tancar el curs sense acomiadar-nos de vosaltres i fer-vos arribar, de tot cor, la nostra més càlida abraçada virtual. Ens retrobem al setembre amb moltes ganes de continuar aprenent plegats. Confiem en que llavors les circumstàncies ens permetin recuperar al màxim la normalitat en la nostra convivència, us mantindrem informats de les novetats al respecte. De moment us avancem la previsió de recuperar els grups per nivells.
Per veure una petita sorpresa de comiat que hem preparat entre tots i totes, amb molta il·lusió, cliqueu aquest enllaç:
Molt bones vacances!
Equip de mestres i professionals