A l’atenció dels pares i mares d’alumnes de cinquè:
Benvolguts,
El passat divendres 30 de maig a la tarda havia convocada una reunió explicativa sobre la possibilitat de presentar un projecte per a unes colònies d’Immersió anglesa subvencionades pel MEC (Ministeri d’Educació i Ciència) per l’alumnat que cursarà el proper curs sisè de primària .
Aquest projecte del MEC al qual dóna difusió el Departament d’Ensenyament es basa en els següents aspectes :
A) Cada Centre ha de presentar un grup d’entre 20 i 25 alumnes (se seleccionaran entre els que tinguin autorització per participar de les famílies i el nivell d’anglès oral)
B) Cada Centre ha de presentar un projecte al voltant de l’eix “The world around us Speaks English” amb els següents subtemes : L’aigua, la terra, la flora, la fauna i l’impacte humà sobre l’entorn”
C) Els Centres seleccionats segons el projecte i una puntuació que donen segons la tipologia de l’escola participaran d’aquestes colònies d’immersió anglesa en règim d’internat durant una setmana entre els mesos de setembre i novembre segons el torn . A Catalunya només seleccionaran 8 escoles.
D) Les despeses derivades de l’allotjament, activitats… corren a càrrec de la subvenció i les famílies es fan càrrec del transport .
E) El lloc de realització és dins de l’Estat Espanyol segons sorteig i aniran acompanyats de dos mestres de l’escola amb nivell adequat d’anglès.
F) Aquesta sol•licitud de participació s’ha d’enviar abans del 5 de juny , i per això, que vam convocar la reunió amb certa urgència i era per valorar amb les famílies si estarien interessades en tirar endavant la sol•licitud . La majoria van estar d’acord i ja ens van omplir l’autorització de la família per al seu fill/a , ja que hem d’enviar els llistat d’alumnes seleccionats amb la sol•licitud.
Per això és molt important que retorneu l’autorització que us annexem entre demà dimarts i dimecres si esteu interessats en la participació del vostre fill/a en el projecte .
Si teniu algun dubte poseu-vos en contacte amb el Centre i us derivarem a la persona de contacte o envieu un e-mail.
Atentament
Equip directiu i mestres
Gelida 2 de juny de 2014