AMPA

L’AMPA Escola Mestres Munguet i Cortés, som l’associació de pares i mares dels alumnes d’aquesta escola de la població de Vilanova del Vallès.

Som una entitat que actua de vincle entre la comunitat de pares i la pròpia escola, amb l’objectiu de col·laborar i millorar l’educació dels nostres fills.

A més de participar en el seguiment dels temes que poden afectar al bon funcionament de l’escola i garantir que tots els pares n’estiguin degudament informats, l’AMPA gestiona a més diverses activitats extraescolars que en alguns casos s’han tornat imprescindibles i complementaries a la pròpia activitat educativa.

L’AMPA esta formada per un grup de pares i mares, que de forma altruista i amb tota la bona voluntat, han decidit contribuir amb el seu granet de sorra a fer que l’escola sigui una mica millor pels nostres fills, sempre des de la base del respecte i de la confiança al conjunt de professionals de la docència del centre.

Com la feina és gran i en som pocs, des d’aquí us encoratgem un com més perquè us apropeu a l’AMPA i col·laboreu amb nosaltres. Els nens i nenes sortiran guanyant.

Podeu consultar el seu espai web en la següent adreça: