Informació general

És un servei voluntari que tots els/les alumnes del centre que poden fer servir de manera fixa o esporàdica. Funciona tots els dies del curs i està gestionat per l’escola, l’AMPA i l’empresa “7 i tria” que contracta els monitors i servei de cuina.

El menjador és un espai educatiu i d’aprenentatge, on l’equip de monitors/es es planteja el treball dels hàbits alimentaris i proposa espais de descans i activitats lúdiques, d’acord amb el projecte del centre.

Es tindrà en compte les possibles dietes necessàries per aquells usuaris que per raons de salut o prescripció facultativa no puguin menjar el menú normal.

Per poder utilitzar el servei els/les alumnes hauran de portar degudament emplenat el full que s’adjunta amb les dades bancàries.  El preu d’aquest curs és de 121.25 €/mes pels alumnes fixos i 7,50 €/dia els esporàdics. Els tiques es poden adquirir al Banc Sabadell amb el codi 139640. Aquest preu inclou: menjar, monitoratge i material del taller que realitzen.

Tots els alumnes de P3 fins a 4t hauran de portar una bata només per l’estona de dinar. A P3 cal portar un llençol i una tovallola per l’estona de descans.

Els menús es facilitaran mensualment als alumnes fixos. Pels esporàdics hi haurà un menú al taulell d’anuncis.

Es lliuraran tres informes, un per trimestre, a més a més els alumnes de P-3 tindran un informe diari. Els dies de sortides escolars el dinar serà pic-nic.

EQUIP DE MONITORS

Coordinadora: Asun

P3

Maribel

P4

Pilar 

P5

Carmen

1r.

Isabel 

2n.

Maria

3r.

Merche 

4t.

Ana

Miquel

Conchi