PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ 2021

Benvolgudes famílies.

Enguany les portes obertes de l’escola es faran  on line. Organitzarem dues sessions telemàtiques via meet perquè pugueu conèixer el projecte i resoleu els dubtes que tingueu en relació a l’institut escola i al procés de preinscripció.

Aquestes dues sessions es realitzaran:

Si el dia de les xerrades algú te problemes per entrar (comenceu a connectar-vos 10 minuts abans) cal que envieu un correu al a8076947@xtec.cat en el mateix moment i us enviarem l’enllaç directament. De la mateixa manera si alguna família te dificultats per connectar-se que truqui a l’escola i mirarem de donar resposta a les seves inquietuds i dubtes.

NO es faran visites presencials per aquest motiu us deixem un vídeo perquè  pugueu veure l’escola.  A la web municipal i aquí mateix trobareu un segon vídeo on els infants de 6è us expliquen com és el seu centre. De la mateixa manera a la web de l’ajuntament també podeu trobar fotografies d’alguns espais en 360 graus i d’altres racons.

També us recomanem que us descarregueu i llegiu els documents de centre que trobareu en aquesta mateixa web.

Us recordem que el període de preinscripció és:

• Educació infantil de segon cicle i educació primària
    del 15 al 24 de març de 2021
  • Educació secundària obligatòria
    del 17 al 24 de març de 2021

El procés aquest curs és tot telemàtic, us deixem una guia perquè podeu consultar com es fa i les qüestions relacionades amb la preinscripció:

guia-preinscripcio (2)

Si teniu problemes per fer-la des de casa, nosaltres habilitarem uns dies per tal que pugueu venir a l’escola a fer-la amb la nostra ajuda:

Dilluns 15 de març de 9 a 13h i de 15’15 16h.

Dimecres 17 de març de 9 a 13h i de 15’15 16h.

Divendres 19 de març de 9 a 13h i de 15’15 16h.

Dimecres 24 de març de 9 a 13h i de 15’15 16h.

Malgrat hi hagin aquests dies establerts és imprescindible trucar per demanar cita prèvia.

OFERTA DEFINITIVA INFANTIL I PRIMÀRIA:

OFERTA INICIAL. INFANTIL i PRIMÀRIA

FINALMENT L’OFERTA DE P-3 ÉS DE 25 PLACES (22 ORDINÀRIES I 3 NEE)

OFERTA DEFINITIVA ESO:

OFERTA INICIAL. ESO