El soldadet de plom

Els nens i nens de P-4, dins l’hora del conte, hem treballat ” el soldadet de plom” i hem fet un seguit d’activitats relacionades amb el conte.

Com tots sabeu és un conte una mica trist i no acaba com voldríem. El soldadet i la ballarina acaben a la llar de foc cremant-se però això sí JUNTS!

Properament us hi afegirem les fotos!

En Pere i el llop

Ja tornem a començar un nou curs i per tant tornem a ser a l’Hora del Conte. El primer que hem treballat amb els nens i nenes de P-4 ha estat en “Pere i el llop”. Caram amb en Pere!, segur que no tornarà a enganyar a ningú perquè n’haurà après!!!!!!!.
Us volem ensenyar els protagonistes del conte: els xais i els llops que vam fer a l’aula!

Jugant a l’aula de racons

Els pingüins us volem ensenyar com juguem a l’aula de racons. És una aula molt bonica amb uns racons de joc molt divertits!. La veritat és que ens encanta poder-hi anar. Ara us ensenyarem els diferents racons que hi ha i el que s’hi pot fer!.

Treballem la tardor

Quan arriba la tardor l'escola i el seu entorn canvien de color. És temps de castanyes, temps de bolets....i de panallets!.
Els pingüins treballem diferents activitats i així anem coneixent els canvis que es produeixen en aquesta estació .
Muntem un petit racó de tardor a l'aula on hi posem de tot: fulles de tots colors, fruites ( mandarines, raïms, magranes... ) i fruits secs com castanyes, avellanes, nous....i alguna que altra carbassa!
Fem, també, activitats plàstiques diverses i divertides ; ara us ensenyarem algunes coses que hem fet!

Les carotes del conte

Els nens i nenes de P-4 hem estat treballant dins l’hora del conte:” El cargol i l’herba de poniol”.
Hem fet diferents activitats molt divertides però una de les que ens ha agradat més ha estat la representació que s’ha fet a l’escenari del menjador de l’escola.Vam tenir públic i tot!. Els companys de P-3, els de P-5 i els de 1r ens van venir a veure!.
Per fer-ho tot més encertat ens vam fer les carotes que havíem de dur i la veritat és que ens van quedar totes molt maques i divertides.
Les voleu veure?.
Per cert, la representació va ser un èxit i ens van aplaudir molt!!!!!