DIADA DE SANT JORDI 2015

Ja hem passat un altre Sant Jordi i com cada any ha estat ple de llibres i de roses.
Els més grans de l’escola van estar enfeinats tot el dia amb la venda de llibres i roses (aquest any les vam vendre totes !) i la resta de companys i companyes els vam poder anar a visitar a la parada, fins i tot, fer una estona de lectura a l’aire lliure.
I per acabar-ho d’adobar, vam tenir tot un recital de poesia, on van participar-hi totes les classes de l’escola. Hi havia poemes llargs, curts, del nadal o de Sant Jordi, de menjar o de subamrins, fets en grup o individuals. L’escola es va omplir de poetes i poetesses !!

RACONS A LA TARDA

A les tardes fem la roda de racons entre els de P3 i P4 barrejats. Hi han 7 racons muntats: matemàtiques, grafomotricitat, construir, llengua, joc simbòlic, pissarra, experimentació. A cada racó hi poden anat tres alumnes que han d’anar junts durant tota la roda. Cada dia canviem de racó i hi han materials lliures i alguna activitat dirigida per a fer. Aquesta setmana al racó de mates teniem classificació de taps de diferents mides, color i material. Al racó de grafo hi havia pintar una mandala i col·locar gomes en un rotlle de paper de cuina. En el racó de construir hi havien diferents materials i havien de fer una gran construcció. Al racó de llengua treballaven a l’ordinador i al de experimentació tenien farina per a tocar i manipular.
Al racó de la pissarra tenien una esponja que la mullaven amb aigua , l’escorrevien i feien un dibuix a la pissarra.

PSICOMOTRICITAT

Avui a l’hora de psicomotricitat hem potenciat la imaginació i la creativitat. Amb teles de roba de diferents mides, textures i colors han pogut fer córrer la imaginació i fer cabanyes o bé disfressar-se de Frozen, Elsa, Anna, princeses i prínceps i perquè no de fantasmes, dràcules i monstres.Hem compartit els diferents materials, hem hagut de prendre decisions junts i respectar el treball dels nostres companys.Ha estat molt divertit.

JORNADES CULTURALS 2015

Aquest any les jornades culturals van ser molt lluminoses!! El tema que vam treballar, matí i tarda, sense parar, va ser LA LLUM !!
L’ arribada del primer dia, va ser ben accidentat. Ens vam quedar sense llum i això ens va fer parlar de molts aspectes relacionats amb el tema: què es feia abans que existís l’ electricitat?, o abans de descobrir el foc?, què faríem a casa si ens quedéssim sense llum? …
Tot i que de seguida ens vam posar amb el taller d’espelmes, no va caldre encendre-les, ja que la llum va tornar de seguida. Així vam poder gaudir d’uns contes ben especials i d’una partida al “Joc de la Llum”.
La tarda encara va ser més productiva, enfeinats amb els experiments lumínics, que ens van donar molta informació que no coneixíem.
I l’endemà, vam rebre la visita d’un professional, l’agutzil de Sant Jaume de Llierca, que ens va parlar de l’electricitat. I després per fer una bona cloenda de les jornades, vam montar un espectacle de llums i colors a algunes aules de l’escola.

Disfruteu de les jornades, nosaltres ho vam fer !

[youtube]https://youtu.be/3lG8ZiNUtV8[/youtube]