BON VESPRE A TOTS I A TOTES!!!!
Durant tot la nit ha plogut i quan hem obert finestres, encara continuava….
Ens ha costat llevar-nos, però mica en mica, ens hem vestit i hem fet la motxilla…. (més d’una no tancava i amb molta paciència hi ha capigut tot!!!)
Pa amb tomàquet hem esmorzat i molta energia hem agafat!!! La Sònia ens ha vingut a veure a l’alberg i ens ha dit que ens esperava al Camp. Tot i que ja havia aclarit una mica, ens ha aconsellat que agaféssim el paraigües, ja que el temps canvia sovint.
Xino-xano, foto aquí foto allà, hem començat la primera activitat: PINTURES RUPESTRES!!!! Ens han ensenyat diferents pintures prehistòriques i les eines que utilitzaven per fer-les. Ens hem posat mans a la massa i hem fet unes pintures magnífiques!!!!
El temps ha aclarit molt i ens ha visitat el Sol!!! Fantàstic!!!
La Jeza ens esperava per fer el taller de sílex! Estàvem atents i atentes a les seves explicacions, ja que no era gens fàcil aconseguir un petit fragment de sílex d’un tros més gran. Guants, ulleres, pell, sílex, percutor i una bossa d’eines per perfilar la peça, hem fet servir com a bons prehistòrics. Al principi, ens ha costat una mica però finalment hem aconseguit tenir un fragment de sílex. Muntatge de capseta i record cap a casa!
Ja s’acosta el final de les colònies… Snif…Snif… Gaudim al màxim la passejada des del Camp fins a l’alberg i alguns deien: -Ja no hi tornarem a anar??? (Sempre s’hi pot tornar…)
La cuineres (Mònica i Doris) ens han cuinat macarrons i pollastre!!! Mmmmm…. Boníssim!!!! Les hem felicitat per cuidar-nos tan bé!!!
Compra de records, comiat dels mestres del Camp i de les responsables de l’alberg i…. maleta en mà, l’autobús ja ens esperava… Només pujar-hi, ha començat a ploure!!! Quina sort que hem tingut!!!!
Doncs bé, fins aquí una altra experiència viscuda i que, de ben segur, que serà inolvidable!!!
L’Àlex i l’Olga estan molt orgullosos de nosaltres, ja que ens hem portat molt bé i els mestres del Camp ens han felicitat més d’una vegada!!!
MIL PETONASSOS PREHISTÒRICS I INFINITES ABRAÇADES D’AUSTRALOPITHECUS!!!
FINS SEMPRE………………………………………………………………………..
P.D.: Volem felicitar al mestres del Camp (Toni, Sònia, Yoli i Jeza) per la feina ben feta que fan, als responsables de l’alberg (Aroa, Mònica i Doris) per cuidar-nos més que bé, al temps que s’ha comportat, a les famílies i mestres que ens han acompanyat i a tots i totes que hem participat en aquesta experiència: INOLVIDABLE I IRREPETIBLE!!!!
P.D.2: Ha estat un plaer compartir aquests dies amb tots vosaltres. Famílies, ja podeu estar més que orgulloses dels vostres fills i filles!!! Bocinets d’experiències ens acompanyaran per sempre, i com no, difícils d’oblidar!!! Àlex i oLgA.
-
Articles recents
Cursos anterios
Enllaços
buenas noches, que decir…que estoy encantada de como a ido todo…ingrid me a contado muchisimas cosas, todo lo que han comido, lo que han echo…esta muy contenta, se lo a pasado genial!!!!….sobretodo la nit de festa, y que se fue muyyy muyyy tarde a dormir….jajajaja, claro que cuando a ido a despertala no podia abrir los ojos…..jajajaja. Esta agotadisima, y que le gustaria tener fiesta mañana, pero de eso nadaaaa, mañana al cole. jijiji. muchisimas gracias a todos los del alberg, y como no, muchisimas gracias a olga y alex!!!…besotes grandes, gracias x hacernos participes a las familias!!!…hasta la proxima(olga, la proxima una de padres, jijiji)..adeuuuuu
Encantadísima con las colonias,,,,, primero por las fotos y luego por todo lo que nos ha explicado la Ingrid, se lo ha pasado genial y ha disfrutado mucho.
Eso sí hoy no habia quien la levantara,,,,,,,,,,,,
Muchas gracias a la OLGA y al ALEX por haberlas hecho geniales.
Hola a tots! Soc el Joel i vull agrair al Alex i a la Olga per haber fet unes colònies inolbidables que hem disfrutat molt, tot i que han passat molt ràpid. Aixo sí lo que va dir la Sónia de que tornariem a la primavera a veure els anecs divertits ho volem fer.