Hola a tots i totes!
En primer lloc, dir-vos que ens han agradat molt els vostres comentaris al bloc, i com no, n´esperem molts més.
Doncs bé, avui al matí ens hem llevat molt d´hora i abans d´esmorzar, fins i tot, hem tingut temps de jugar una estona. Cap a les 9:30 un minibús ens ha vingut a buscar per anar cap a Son a visitar l´església romànica de Sant Pastor i Sant Just, la qual té un retaule molt bonic. Mentre feiem un petit refrigeri ens han vingut a visitar uns quants cavalls i, tot i que hi havia poca neu, l´hem aprofitat al màxim.
Després, hem baixat la muntanya per un camí envoltat d´arbres, roques i el riu Noguera Pallaresa i això ens ha permès gaudir del paisatge. Abans d´arribar a la casa ens hem trobat amb uns petits esquirols!
Hem dinat i tot seguit hem realitzat dos tallers: un, de petjades de mamífers i un altre, de l´arc de mig punt.
Hem berenat, estem jugant i a punt de dutxar-nos. Esperem que les fotos que us hem posat us agradin moltíssim!
Fins demà que és el GRAN DIA!!! EL PARC NACIONAL D´AIGüES TORTES ens espera!!!!

Jejeje…Las Fotos me h’han Gustaoo Muxoo..jejeje si yoo estuviera allìì=(..
Bueno…Estareis cansaos Yaa Noo??Ps a cenar y a descansar y aprobexar k mañana sera otro dia parecidoo…Adios..Bsooss..
Bona nit, que guaisssssssssss
las fotos, esteu esplendids i molt guapos.
Sabina la iaia no es pot conectar, però t’envia un fort petó i una gran abraçada.
M’han agradat els caballs, s’han deixat tocar? demà el gran dia i una bona pasejada, que descanseu molt aquesta nit, eh? jajajaja.
Bona nit!
Quines cares de cansanci que teniu!!
Us aconsellem que dormiu força aquesta nit.Demà pot ser un dia esgotador però a la vegada divertit!!
Fixeu-vos bé en el paisatge i disfruteu d’ell.Tot el que esteu fent és molt interesant.
Que passeu bona nit i cuideu de les profes.
Fins demà!!
Hola a tothom!
Ja veig que la cosa va molt bé. No sabeu l’enveja que em feu. Aprofiteu per gaudir del paisatge que us envolta i de les coses que podeu aprendre. Ah! i feu fotos que mai he estat al Parc Nacional d’Aigües Tortes.
Bé, molts petons a tots i totes i fins aviat.
Hola soy Fàtima, la mama de Carlos, que fotos mas chulas, se ve que lo estais pasando muy bien, y no podia faltar el partido de futbol, verdad Carlos?.
Besos y abrazos para todos.
Hola bon di a tothom, espero que hàgiu descansat molt, perquè avui és el gran dia… gaudiu molt, quina enveja sana!!! Ja he vist les fotos de ahir són precioses i esteu tots la mar de bé i veig que esteu aprofitant molt el temps. Porteu-vos bé i gaudiu molt, molt i molt.
Juanma molts petons de part del papa i l’avi, et trobem a faltar tots, fins el Tambor.
T’estimo molt.
Fins demà.
Hola, sòc el tiet del Sergi. Ja veig que esteu xalant molt. Les fotos son xulíssimes. Compadeixo les senyos. Que us passeu molt bé i gaudiu molt.
Hola a tots!!! quines fotos!!! i un Urra per les profes eh!! que s’ho estant currant tots els dies, per mantenir-nos als pares informats i tranquils!!!Esteu cansats??? aprofiteu que quedan 2 dies!!! A veure com us va avui, aneu a la neu oi??? Ja posareu fotos!!!Un petó a tots molt fort i anéu amb compte!!! ARNAU TE ECHAMOS DE MENOS!!! UN MORREITO!!!! JEJEJE….
HOLA GUAPURESSSSS!!!!!
Que us heu oblidat de mi, o què????? jajaja Ja m’hagués agradat venir, ja, però a mi em tocarà venir a l’estiu a l’Estany de Sant Maurici, que des del grup excursionista estem preparant una excursió de cap de setmana.
Molts petons a tots i gaudiu de l’estada i sobretot de la natura.
Records a les profes!!!
Quines fotos més xules!
Es veu que us ho esteu passant molt bé. I tot el que us expliquen segur que és interessantíssim!!!
Aprofiteu els dies que us queden.
Ja us he penjat els English Projects a la classe!!!!
Petons a l’Olga i la Susana i records per tots!!!
SARA.
Eiiiii!!!
Que bé us ho esteu passant! No és d’extranyar amb la Olga i la Susanna era d’esperar. A l’escola fem vida normal, esperem la vostra arribada perque ens ho expliqueu tot i tot. De moment a seguir igual de bé, per cert aquesta nit juga el Barça!!! perdó profes!
Les fotos són maquisimes, envieu-ne més.
Molts petons i gaudiu d’aquests dies, segur que no els oblidareu.
Us estimuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
Hola a todos. Que cantidad d fotos bonitas con esos paisajes. Y los
cavallos que guay!
Que? ha sido una sorpresa que Natalia os escriba verdad? Haber si podeis responderle algo, le hara mucha ilu. 🙂
Luna cariño te quiero, te mando un besote y a tu niño le he enseñado las fotos en las que sales tú y decía: ¡tata,tata! MUXOS BESOS:)
Hola nois, noies i profes, cada dia hem anat veient les fotos que penjeu i ja es veu que us ho esteu passant molt bé. Tots voldríem estar allà amb valtros.
Francisco, en casa te extrañamos muchísimo, un besote gigante de todos y para todos.