Els dimecres ens expliquem coses

El dimecres 27 de febrer la Júlia ens va parlar de com li agrada estudiar violí. Va venir la seva mare a portar-li l’instrument i el va tocar per nosaltres. Va ser molt bonic!

Vam pensar que amb tantes nenes que saben tocar instruments, el dia que fem el recital de poesia ens podrien acompanyar amb música.

No tenim fotos perquè la càmara es va esgotar just a la primera. Sort que la Violant portava la seva càmara i segur que ens donarà alguna imatge!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *