Diari de colònies 21/05/15

Bona nit de nou!

Avui hem tingut un dia complet: al matí els més petits han anat a “Món Natura”, on han pogut perxar, veure els flamencs i conèixer més coses del Delta. Els grans han fet piragua i els ha agradat molt!

Després d’un bon dinar tots/es han pogut caminar descalços per dins d’un arrossar, quina sensació! Els grans després d’una ruta en bici i de conèixer la fauna i flora del Delta, han acabat amb una festa de l’escuma.

A aquestes hores ja dormen tots com a angelets!!! O gairebé tots!

Bona nit famílies!!!

Aquí en teniu una petita mostra:

Diari de colònies 20/05/15

Bona nit famílies!
Us escrivim ara que ja dormen tots i totes, a l'”hotel” (com diuen ells). Ha estat un dia complet: hem començat amb la golondrina, que ens ha portat fins la desembocadura, i després de dinar hem fet les activitats de la tarda, de P3 a 2n hem anat a la caseta de fusta i els grans a perxar. Els més petits s’han adaptat mol bé, han fet amistat amb els monitors i s’han menjat amb molta gana el sopar!!!
Hem tingut sol i força vent, que ja és normal aquí al Delta.

Ara tots a descansar que demà ens espera un altre dia emocionant!!!esperem poder compartir algunes imatges amb vosaltres durant el dia de demà.

Bona nit des de Poblenou!

UNA MICA DE CARNAVAL!

Aquest curs, com el curs passat vam organitzar uns tallers internivell per tal de confeccionar les disfresses amb els nens i nenes de l’escola, sota la temàtica “El castell”. Tots vam valorar l’experiència com a molt positiva. Després de tota la feina va venir la recompensa: la rua de Carnaval pel poble. Aquí en teniu una mostra:

EL NADAL AMB ULLS DE NEN

Abans de Nadal el Martí Inglada va passar un matí amb nosaltres on vem poder conversar amb els nens/es de P3, P4, P5 1r i 2n sobre el Nadal. Ha recollit aquesta experiència en un vídeo que us deixem aquí. Moltes gràcies Martí!

RECORDS…

Suposem que aquest vídeo us arrencarà un somriure, al veure que petits eren i com han crescut!

MOMENTS DE LA CASTANYADA

Aquí teniu un vídeo que recull diferents moments de la celebració de la Castanyada a l’escola. Ha estat realitzat pel Martí Inglada que, voluntàriament s’ha ofert a enregistrar i editar diferents experiències que viuen els nens i nenes a Les Codinetes. Esperem que us agradi. Aprofitem per agrair al Martí tota la feina que ha fet! Gràcies!

Us donem la benvinguda al nostre bloc.

A la nostra escola volem donar una educació orientada a la col·laboració i no a la competitivitat, basada en el respecte a la persona i a la seva llibertat i vinculada amb l’entorn de qualitat, no sexista. Volem que sigui un lloc obert a tothom, on cadascú pugui anar al seu ritme i prendre’s el temps que necessiti per a investigar coses interessants, seguint el principi de que el camí és l’objectiu. Gràcies al vostre recolzament, feu que això sigui posible.

Volem que els vostres fills i filles puguin gaudir d’una formació que els ajudi a ser persones lliures, autònomes, socials, amb consciència crítica, amb responsabilitat, potenciant un treball de grup i amb capacitat per a realitzar una anàlisi crítica de la realitat amb coneixement. El nostre objectiu és que tots els alumnes esdevinguin persones útils a la  societat i que en el seu desenvolupament personal sàpiguen esforçar-se, treballar en equip, prendre decisions, dissenyar projectes i tenir capacitat de tirar-los endavant. Valorem i potenciem el domini de l’anglès.

foto pati escola per la portada

A les diferents pestanyes superiors podreu trobar informació relativa a l’organització de l’escola i els seus serveis.

Als apartats que trobareu a l’extrem dret de la pàgina podreu veure un recull d’experiències dels diferents cursos, així com activitats conjuntes de l’escola: sortides i activitats.

5 respostes a

1. Judit diu:

Bon dia felicitats pels vídeos són fantàstics!!!!

2. Laia diu:

M’han agradat moltíssim els videos que heu penjat, molt bona feina i felicitats a tot l’equip de l’escola per la gran feina que feu.
    Certament amb el video del nadal de fa uns anys, m’heu arrencat un gran somriure, gràcies.

3. Marta Sirvent diu:

Bon dia
    Quin riure amb els vídeos… i recordant altres anys, és veritat, com passen de ràpid els curssos!
    Gràcies per aquests moments.

4. Família Pallarès Serra diu:

Bon dia. Moltíssimes gràcies pel diari de Les colònies, podem llegir que s ho passen molt bé. Aquest és el darrer any de la nostra filla a l’escola i la darrera sortida. Gràcies a tots/tes els mestres que heu fet possible aquesta sortida. Gràcies Isabel!
    Desitjo que avui gaudiu molt del darrer dia
    Una abraçada

5. Família Pallarès Serra diu:

Moltíssimes gràcies pel diari i les imatges. Gràcies per compartir la sortida del darrer any de la nostra filla.

Gràcies pel vostre compromís , gràcies per la dedicació, pel vostre temps, gràcies, gràcies, gràcies!