P3 ELS TOMÀQUETS

EL COS
JA FA DIES QUE ESTEM TREBALLANT EL NOSTRE COS, HEM APRÈS HA DIBUIXAR LES PARTS DE LA CARA, HEM VIST QUE ELS NENS I LES NENES SOM DIFERENTS, HEM TREBALLAT LES PARTS DEL DAVANT DEL NOSTRE COS TANT DEL NEN COM DE LA NENA I MOLTES COSES MÉS .OBSERVEU:
[raw][/raw]

ELPOLLET DE L’ARNAU
L’ARNAU ENS HA PORTAT UN POLLET DE LA GRANJA DEL SEU PADRÍ I DEL SEU TIET. ELS NENS I NENES DE P3 HAN QUEDAT IMPRESSIONATS .ELS HA FET MOLTA IL·LUSIÓ .L’ARNAU ENS HA EXPLICAT QUÈ MENJA, SI BEU ,… I TAMBÉ ENS HA PORTAT UN NIU AMB ELS SEUS OUETS. HEM POGUT VEURE COM FAN ELS OCELLS ELS NIUS JA QUE ES VEIA MOLT BÉ LES BRANQUETES I EL FANG . MOLTES GRÀCIES ARNAU.
[raw][/raw]

LA MONA A P3
PER FI, HA ARRIBAT EL DIA TAN ESPERAT, EL DIA DE LA MONA.ELS NENS I NENES DE P3 ENS ENCANTA FER DE CUINERS I CUINERES. PRIMER QUE TOT, HEM PARLAT DE QUINS INGREDIENTS UTILITZARÍEM PER FER LA MONA , DESPRÉS L’HEM FETA I FINALMENT ENS L’HEM MENJADA.ESTAVA BONÍSSIMA!!!.ENS HEM LLEPAT ELS DITS:
[raw][/raw]

LES TORTUGUES DEL QUIM
EL QUIM ENS HA PORTAT A L’ESCOLA DUES TORTUGUES D’AIGUA I ENS HA EXPLICAT COM ES DIUEN, COM MENGEN, … ENS LES HA DEIXADES MIRAR, TOCAR I HEM VIST QUE TENEN UNA CLOSCA MOLT DURA,…ENS HA AGRADAT MOLT.MOLTES GRÀCIES QUIM.
[raw][/raw]

CONFEGIM ELS NOSTRES NOMS I PARAULES
ELS NENS I NENES DE P3 ESTEM MOLT TREBALLADORS I TREBALLADORES I ENS AGRADA MOLT CONFEGIR AMB LES LLETRETES MÀGIQUES ELS NOSTRES NOMS I CONÈIXER NOVES PARAULES.MIREU, MIREU:
[raw] [/raw]

EL SOFREGIT DEL QUIM

AVUI EL QUIM HA VOLGUT PORTAR A L’ESCOLA SOFREGIT FET A CASA I UNS PALETS DE PA PER PODER-LO PROVAR .TOTS HEM RECORDAT QUINS INGREDIENTS UTILITZEM PER FER EL SOFREGIT.EL QUE ENS HA QUEDAT CLAR QUE LA BASE ÉS LA TOMATA . L’HEM VOLGUT TASTAR  . ERA BONÍSSIM I ENS HEM LLEPAT ELS DITS I ELS “MORRETS”. MOLTES GRÀCIES, QUIM.

[raw] [/raw]

LES MÀSCARES DE CARNAVAL

ELS NENS I NENES DE P3 HEM FET UNES BONIQUES MÀSCARES PER CARNAVAL. MIREU, MIREU QUE ENS CONEIXEU:

[raw][/raw]

CUIDEM LES TOMATERES

ELS NENS I NENES DE P3 ESTEM CUIDANT MOLT BÉ LES NOSTRES TOMATERES: REGUEM, OBSERVEM QUE NO HI HA HAGI CAP FULLA SECA, MIREM EL SEU CREIXAMENT,  COM S’OBREN LES PONCELLES , ELS PÈLS DE LES TIGES I LES FULLES, OLOREM…

[raw][/raw]

SEMBREM I PLANTEM TOMATERES

Hola pare i mare,

avui a l’escola hem plantat i sembrat llavors i planter de tomatera en un test.Ha estat d’allò més interessant i ens ho hem passat molt bé.En un test, hem posat terra i unes quantes llavors i hem plantat planter , ho hem cobert de terra i per fi les hem regat.

A partir d’ara les haurem de cuidar molt bé.A veure si neixen unes quantes tomates i poguem fer un bon pa amb tomata.

[raw][/raw]

 

LES TOMATES SEQUES DE L’ARNAU

L’Arnau ens ha portat tomates seques ,  i a partir d’aquí hem pensat de quina manera ens podem menjar les tomates i hem comprovat que les tomates es podem menjar:-sequescrues i cuites.També ha portat un llibre de diferents verdures amb xinès i hem buscat tal com s’escrivia i es llegia tomata amb xinès.I es diu “Xi hóng shi”

[raw][/raw]

EL GASPATXO DEL QUIM

Un bon dia el Quim va portar GASPATXO I un llibre de verdures .Ell ens va explicar que la base del gaspatxo és la tomata.És dolç o salat? i ho vam comprovar.És clar, és salat. Boníssim.Tots han volgut repetir.

[raw][/raw]

EL SOFREGIT DE L’ORIOL I EL DE LA DESI

L’0riol ha portat moltes coses per tal de fer un bon projecte.Ha portat coses que es pot fer amb la tomata tal com: el sofregit, la conserva de tomata crua i cuita i la melmelada. Tot fet a casa. Ho hem provat .I hem comprovat que som uns excel·lents gourmets i uns experts en tomates.Com que la Desi ha portat sofregit  de compra,hem observat que és diferent tant de color com de gust.Observeu:

[raw][/raw]

LA CONFITURA DE L’ONA

Amb les coses que han portat els nens i nenes hem comprovat que amb les tomates es poden fer moltes coses.Per exemple, l’Ona ha portat confitura de tomata i uns bastonets de pa per poder-la tastar. Fàcil de fer i boníssima.Felicitats Ona:
[raw][/raw]

CLASSES DE TOMATES

Els nens i les nenes de p3 hem descobert que hi ha diferents tipus de tomates.Tomates rodones com les cherry, tomates que no són vermelles, sinó negres les kumato, tomates per sucar , les de penjar; tomates canari per amanir i tomates de Montserrat que s’assemblen a les muntanyes de Montserrat. Doncs, els nens han decidit que cada taula podria tenir un nom de tomata i així ho hem fet:
[raw][/raw]

OBSERVEM LES TOMATES

Els nens i les nenes de p3 hem observat les tomates per dins i per fora i hem vist que té unes cosetes molt petites com el cap d’una agulla que quan s’assequen tenen pelets, són les LLAVORS. Les hem tret, les hem assecat , per poder-les plantar. Mireu, mireu:
[raw][/raw]

PROJECTE : EL NOM DE LA CLASSE

Hola famílies, ja sabeu que la classe de P3 porta el nom: LES TOMATES. Estem coneixent moltes coses d’elles. I aprofito per donar-vos les gràcies per tota la informació que heu dut i així poder fer un bon projecte.

Hem observat, tocat ,olorat les tomates i hem comprovat que les tomates tenen pell i ens hem dedicat a treure-la.Tenen polpa i són molt sucoses.Ah!, també hem vist que tenen tija i sèpals.Aquí teniu una petita mostra
[raw]/[/raw]

EL DIA DE LA PAU A P3

EL DIA 30 DE GENER VA SER EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU. HO VAM CELEBRAR A L’ESCOLA. VAM PINTAR UNA ENGANXINA AMB EL SÍMBOL DE LA PAU I VAM PUNXAR UNA BAFARADA ON CADA NEN I NENA VA ESCRIURE UN MISSATGE. SEGUIDAMENT VAM SORTIR AL PATI TOTS ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL I VAM CANTAR LA CANÇÓ “LA FESTA DE LA PAU”.VAM GAUDIR D’UN GRAN DIA DE PAU I NO VIOLÈNCIA.
[raw] [/raw]

PARES I MARES CONTACONTES

A LA CLASSE DE LES TOMATES JA HA COMENÇAT L’ACTIVITAT “PARES I MARES CONTACONTES”. ELS NENS I NENES ESTEM MOLT CONTENTS QUE ELS NOSTRES PARES I MARES VINGUIN A EXPLICAR CONTES ALS NOSTRES AMICS D’AULA. MIREU, MIREU QUE BONIC!!!! MOLTES GRÀCIES SIMINA, MARIBEL, IONA,IOLANDA,MARC, DANIELA, CRISTINA I ARTUR.
[raw] [/raw]

MESTRES CONTACONTES

AQUEST ANY ELS NENS I NENES DE P3 PODEN GAUDIR DE L’ACTIVITAT DELS MESTRES CONTACONTES.ÉS UNA ACTIVITAT ON PASSEN PER LA NOSTRA AULA MESTRES QUE NO ACOSTUMEN MASSA A VENIR I AIXÍ ENS EXPLIQUEN CONTES I ELS CONEIXEM MILLOR. AQUÍ EN TENIU UNA PETITA MOSTRA:

[raw] [/raw]

VISITEM LA BIBLIOTECA

AQUEST DIMARTS, 4 DE FEBRER ELS NENS I LES NENES DE P3 VAM VISITAR LA BIBLIOTECA DE MOLLERUSSA. ALLÍ ENS ESPERAVEN ELS I LES ESTUDIANTS DEL CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL DE L’INS MOLLERUSSA ON VAN DUR A TERME UNA SÈRIE D’ACTIVITATS MOLT DIVERTIDES.VAM PASSAR UN MATÍ GENIAL AMB GANES DE TORNAR A LA BIBLIOTECA. AQUÍ TENIU UN RECULL DE FOTOS

[raw] [/raw]

DECORACIÓ D’HIVERN
[raw] [/raw]

EL NÚMERO 2

ELS NENS I NENES DE P3 ESTEM MOLT TREBALLADORS I TREBALLADORES I AQUEST MES HEM COMENÇAT A ESCRIURE , COMPTAR, RELACIONAR QUANTITAT-GRAFIA AMB EL NÚMERO 2. MIREU, MIREU:

[raw][/raw]

EL NOSTRE REGAL DE REIS

AVUI HEM TORNAT A L’ESCOLA DESPRÉS DE LES VACANCES DE NADAL I ENS HEM TROBAT UN REGAL DELS REIS MAGS D’ORIENT.L’HEM OBERT TOTS ENTUSIASMATS I QUINA SORPRESA! ERA UNA CAIXA DE FUSTETES DE CONSTRUCCIONS. QUE DIVERTIT! NO ENS HA FALTAT TEMPS QUE JA HEM COMENÇAT A JUGAR. MOLTES,MOLTÍSSIMES GRÀCIES REIS MAGS.
[raw] [/raw]

RETALLEM

ELS NENS I NENES DE P3 APRENEM MOLTES COSES AQUEST CURS . ENS HEM INICIAT A RETALLAR. UNS AMB MÉS TRAÇA QUE D’ALTRES, PERÒ DE MICA EN MICA HO ACONSEGUIREM. FAMÍLIES, HO PODEU PROVAR A CASA, RETALLANT REVISTES DE JOGUINES, PAPERS, DIARIS QUE NO UTILITZEU, ÉS CLAR.
[raw] [/raw]

GRAFISME

EL CERCLEHOLA FAMÍLIES,EN AQUEST CURS ANIREM CONEIXENT I TREBALLANT LES DIFERENTS FIGURES GEOMÈTRIQUES.EL CERCLE HA ESTAT LA PRIMERA EN CONÈIXER.COM HO HEM FET? HEM PRESENTAT UNES TORRADETES EN FORMA DE CERCLE I AMB PA DE MOTLLE HEM FET DIFERENTS FORMES QUADRADES I TRIANGULARS PER PODER DISCERNIR ENTRE UNES I LES ALTRES.A MÉS A MÉS HEM APROFITAT QUE ESTEM FENT EL PROJECTE DE LA TOMATA I ENS LES HEM MENJAT AMB CONFITURA DE TOMATA I FORMATGE DE CABRA.BONÍSSIMES:MMMmmmmm!!!! ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ.
[raw] [/raw]
Hola pares i mares, els nens i les nenes de P3 ens ho passem molt bé fent grafisme. Hem aprofitat el nostre sorral  per fer tot tipus de traços: el vertical, l’horitzontal i el lliure. Hem  pogut experimentar i ens ho hem passat d’allò més bé. Amb el nostre dit i amb les mans hem dibuixat caragols , hem plasmat les nostres mans,…També ens agrada molt fer traços a la pissarra. Aquí teniu una petita mostra:
[raw] [/raw]

L’ACOMIADAMENT DE LA LAURA

Aquest curs els nens i nenes  de P3 hem tingut la gran sort de tenir una practicant a l’aula, la Laura . Ha estat d’un gran ajut.La Laura va venir per aprendre de nosaltres i nosaltres hem après d’ella. La Laura ens va regalar uns puzzles i unes lletretes màgiques per poder jugar i  treballar a la mateixa vegada.Moltes gràcies, Laura. Et trobarem a faltar. Que tinguis molta sort.Els i les Tomates de P3.
[raw] [/raw]

VISITA DE LES TEI’s A L’ESCOLA

Avui al migdia, els i les estudiants del cicle d’educació infantil de l’INS Mollerussa, han visitat la nostra escola.Els hi hem explicat tot el funcionament de l’aula de P3 i les peculiaritats del nostre centre. Esperem que hagin agafat moltes ganes de continuar amb aquesta feina i algun dia puguin arribar a gaudir de l’aula com ho fem nosaltres.visita de les TEIs

PLÀSTICA

Hola pares i mares, aquí teniu una petita mostra del que hem anat fent a les hores de plàstica:
[raw] [/raw]

EL COLOR VERMELL

Aquest mes de novembre hem après el color vermell. La Laura, la practicant, ha explicat als nens i nenes el conte del “GLOBUS VERMELL”. Els nens i nenes han estat molt atents i s’ho han passat d’allò més bé. També hem exposat tots els objectes que hem portat de casa i aprofito per agrair-vos la vostra participació. Tal com podeu veure el RACÓ DEL COLOR VERMELL  queda molt atractiu, vistós i bonic.També hem cantat la cançó del color, hem pintat amb pinzell el globus. Som uns petits artistes!!!Hem treballat el concepte DINS/FORA .Moltes gràcies pares i mares.Entre tots i totes hem fet aquest bonic racó del color vermell.
[raw] [/raw]

VISITEM LA NOSTRA ESCOLA

A principi  de curs, els nens i nenes de P3 vam visitar les diferents aules que formen la nostra escola per tal de conèixer i fer-nos més propera  l’escola. Ens ho vam passar molt bé. Fins i tot va haver alguns germans que es van retrobar Observeu que bonic i tendre.
[raw] [/raw]

ANIVERSARIS

Aquí teniu un recull dels nostres aniversaris. Moltes Felicitats!!!!
[raw][/raw]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *