ANEM A LA PLATJA

Avui els alumnes de 6è i les mestres hem gaudit d’un matí a la platja, el sol no ens ha acompanyat però tot i això ens ho hem passat molt bé.

Hem jugat a la sorra, a futbol, voleibol , a l’aigua…

Voleu veure les fotos? Premeu aquí.

SORTIDA AL CANAL OLÍMPIC

El dilluns dia 3 de juny els alumnes de cicle superior vam fer la sortida lúdica i esportiva de comiat de curs al Canal olímpic.

Allà, vam fer tir a l’arc i vam pujar a les canoes en parelles.

Va ser un dia súuuuuper divertit!!!

Mireu, mireu les fotos!

MOLTES GRÀCIES ALFRED I JAIME

Els alumnes de 6A volem agrair a l’Alfred i el Jaime la seva dedicació, oferint-nos el seu temps i ensenyant-nos moltes coses del nostre entorn natural.

Aquestes són algunes de les nostres reflexions:

LAIA : crec que estan ajudant molt,  sense cobrar res…  Em sembla super bonic. Gràcies a la gent que lluita pel medi ambient.

SÒNIA: jo crec que fan un bon treball.  També m’agradaria fer-ho perque tots hauriem d’ajudar i valorar-ho

VERÒNICA: és impressionant que ajudin a aprendre del medi ambient voluntàriament. Aquestes persones han estat molt generoses i per mi ha estat molt important, perquè de gran vull ser enginyera medi ambiental i aquests consells m’han ajudat molt.

JANA: l’Alfred i el Jaime es van oferir voluntariament, van estar molt bé les activitats que vam fer. Han vingut a l’escola i els hi hem ensenyat coses que hem fet i estem molt agraïts per tot el que ens han explicat i hem aprés.

BILAL: crec que el treball que estan fent és molt interessant i són molt responsables. S’apren molt amb ells.

LARA:  crec que l’activitat que fa l’associació ANDA s’hauria de recompensar d’alguna manera perquè ells ho fan voluntàriament i no cobren res.

ÀLEX O.: estem molt agraits a l’ Alfred i al Jaime per ser tan solidaris i bons amb la natura, fan aquesta tasca amb nosaltres sense rebre res a canvi.

OLALLA: em sembla que són molt generosos els membres d’aquestes associacions, fan un treball per aficció sense rebre cap recompensa per l’esforç que hi fan.

AINHARA: tot el que ens han explicat ho he entés molt bé. Jo tornaria a fer aquesta activitat per aprendre més.

LUCIA: em sembla molt generós que vinguin a fer-nos una activitat gratuita i ens expliquin tantes coses de plantes i macroinvertebrats. Jo ho agraeixo molt perquè ells han estudiat anys i ara ens ho expliquen sense cobrar res a canvi.

CLASSE DELS   ABRERENCS  CURIOSOS:  MOLTES  GRÀCIES A L’ASSOCIACIÓ  ANDA

COLÒNIES A CALONGE!

Hola famílies,

Aquí us mostrem un recull de fotos de les colònies de 6è.

Ens ho vam passar súper bé dormint en bungalous, banyant-nos a la piscina, al mar, fent caiac, “paddle surf”, ballant a la disco, etc.

Van ser uns dies molt especials i segurament inoblidables 🙂

Mireu, mireu les fotos.

SORTIDA AL LLOBREGAT

El dimecres dia 24 d’Abril els nens de 6é A vam donar una volta per Abrera per arribar al riu Llobregat.

Allà vam investigar els animals macroinvertebrats que viuen al riu i la flora dels voltants.

Moltes gràcies Jaime i Alfred per aquesta sortida, ha sigut molt diferent i hem aprés molt.

MIREU AQUÍ!

Fem la mona!

Avui és l’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa.

Aquest ha estat un trimestre mooolt llarg però hem après moltíssimes coses i ens ho hem passat d’allò mes bé!

Per tal d’acomiadar-nos i marxar de vacances, com ja és tradició a la nostra escola, hem preparat la mona per als nostres estimats fillols i filloles.

Voleu veure el resultat?

Exposicions orals

Aquest matí, per grups, hem fet les exposicions orals dels treballs sobre els continents del món. Ha sigut molt interessant i hem après moltes coses.

Voleu veure les fotos?

TARDA DE MARES!

Ahir a la tarda, la mare de la Carolina i la mare de la Lucía de 6è A, van venir a la classe a fer-nos un taller molt divertit i creatiu.

Ens van portar unes lletres de fusta amb la inicial del nostre nom i moltes coses per decorar-les.

Ens ho vam passar súper bé!

Mireu les fotos!