AGRAÏMENTS

BENVOLGUDES FAMÍLIES.

LA COMUNITAT EDUCATIVA VOL AGRAIR-VOS, A LES FAMÍLIES, TOT EL SUPORT I LA PACIÈNCIA D’AQUESTS PRIMERS DIES D’ESCOLA.

ÉS UNA SITUACIÓ NOVA PER A TOTS I TOTES PERÒ ESTEM BEN SEGURS QUE ENS EN SORTIREM!

TAMBÉ VOLEM AGRAIR A TOTS ELS ALUMNES LA SEVA BONA ADAPTACIÓ A LA NOVA REALITAT DE L’ESCOLA, SOU UNES CAMPIONES I CAMPIONS!

SEGUIM ENDAVANT TREBALLANT COM SEMPRE!

LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA JOSEFINA IBÁÑEZ.

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS!

JA HEM TORNAT A L’ESCOLA, QUINES GANES QUE TENÍEM 🙂

AQUEST SERÀ UN ANY BEN ATÍPIC PERÒ BEN ESPECIAL! AHIR ENS VÀREM RETROBAR DESPRÉS DE 6 MESOS, QUINA ALEGRIA!

UNA COSETA IMPORTANT…AQUÍ US FEM ARRIBAR EL PLA D’OBERTURA DEL NOSTRE CENTRE ESCOLAR.

EL PODEU TROBAR A L’APARTAT DE DOCUMENTS DE CENTRE.

MOOOLTES GRÀCIES A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA DEL NOSTRE CENTRE 🙂

ENDAVANT!

LLISTAT DEFINITIU I LLISTA D’ESPERA 20/21

BENVOLGUDES FAMÍLIES.

US FEM ARRIBAR EL LLISTAT DEFINITIU D’ALUMNES ADMESOS AL NOSTRE CENTRE,  I TAMBÉ, EL LLISTAT  DELS ALUMNES EN LLISTA D’ESPERA.

INFORME DEFINITIU

INFORME_LLISTA_ESPERA_

US COMUNIQUEM QUE DURANT ELS DIES 8, 9 I 10 DE JULIOL, EN HORARI DE 9:00 a 13:00 HORES, HAUREU DE VENIR AL CENTRE A BUSCAR UN SOBRE AMB TOTA LA DOCUMENTACIÓ, QUE OMPLIREU A CASA, PER PODER FORMALITZAR LA MATRÍCULA.

TAMBÉ US RECORDEM QUE LA MATRÍCULA D’ENGUANY SERÀ ELS DIES 14, 15, 16 I 17 DE JULIOL AMB CITA PRÈVIA, QUE S’HAURÀ DE DEMANAR EL DIA DE LA RECOLLIDA DELS SOBRES.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ.

ESCOLA JOSEFINA IBÁÑEZ.

MATRÍCULA CURS 20/21

BENVOLGUDES FAMÍLIES.

EL PERÍODE DE MATRÍCULA D’ENGUANY SERÀ ELS DIES: 14,15, 16 I 17 DE JULIOL.

EN UNS DIES PENJAREM MÉS INFORMACIÓ.

GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ.