Ja hem tornat!

Després d’unes merescudes vacances, ja tornem a ser aquí amb les piles ben carregades.

Us recordem que els dies de la recollida d’oli d’aquest mes seran  el 15 i el 29 de gener.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

FESTA DE NADAL

Hola famílies,

Avui ha sigut un dia súper emocionant i ple d’activitats ben divertides….han vingut els Patges Reials, hem fet cagar el Tió i els més grans de l’escola han fet l’amic invisible!  Voleu veure algunes fotos?

Premeu aquí.

APROFITEM, TAMBÉ, PER DESTIJAR-VOS UNES BONES FESTES I UN FELIÇ ANY NOU 2019! ENS VEIEM AL GENER AMB LES PILES CARREGADES!

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!

DESPRÉS DE FER EL RECOMPTE DELS DINERS RECAPTATS EL DIA 17 AL MERCAT I AL BERENAR SOLIDARIS…

US PODEM ANUNCIAR QUE… GRÀCIES A LA COL·LABORACIÓ DE TOTS I TOTES HEM POGUT RECAPTAR 480,15  EUROS PER LA MARATÓ!!!!!!!!!!!!!!

ENHORABONA A TOTHOM 🙂 🙂 🙂!

Mercat i berenar solidari a l’escola per la Marató

Benvolgudes famílies!

El proper dilluns dia 17 de desembre, a les 16:15h. esteu tots convidats al mercat i al berenar solidari per recaptar fons per LA MARATÓ DE TV3, que celebrarem al pati de l’escola.

Podeu venir a col·laborar comprant el berenar i les manualitats que han fet tots els alumnes de l’escola aquest mateix matí.

Aquí en teniu un petit recull de fotos, els nens i les nenes s’ho han passat pipa!

COL·LABORACIÓ AMB LA MARATÓ DE TV3

HOLA FAMÍLIES!

ESTEM MOLT CONTENTS I CONTENTES D’ANUNCIAR-VOS QUE AQUEST ANY COL·LABORAREM AMB LA MARATÓ DE TV3, UNA INSTITUCIÓ QUE RECAPTA FONS PER  INVESTIGAR DIVERSES MALALTIES I QUE ENGUANY ESTÀ DEDICADA AL CÀNCER.

US ANIREM INFORMANT DE LES ACTIVITATS!!!

AQUÍ TENIU UN ENLLAÇ PER SABER-NE MÉS.