LABORATORI DE LECTURA A LA BIBLIOTECA DEL POBLE!!!

Heu fet mai de dissenyadors o dissenyadores de moda?

Un dels personatges més famosos dels darrers temps reclama la nostra creativitat. Ho tenim tot apunt: la cinta mètrica, les tisores i una gran quantitat de dissenys i vestits inspiradors.

Us atreviu a vestir l’Olívia?

Durant una bona estona els alumnes de segon han descobert moltes coses sobre aquest personatge i l’han ajudat a preparar-se per poder assistir a molts actes diferents.

Tenim una Olívia de cartró molt gran i l’haurem de dissenyar el vestuari que li podrem provar. Per fer-ho bé consultarem les seves històries, coneixerem millor els seus gustos.

Aquí us fem cinc cèntims de l’activitat!! Cliqueu sobre la imatge!!

ANEM A PATINAR SOBRE GEL!!

El passat 29 de novembre els alumnes segon de l’escola hem anat  a patinar sobre gel.  Tot i les caigudes, ha estat una experiència inoblidable i molt divertida!!

Hem gaudit d’una estona diferent i agradable amb els nostres companys/es i mestres, i ho hem passat d’allò més bé!!!

Mireu les fotos clicant a la imatge!!

Anem al Museu Molí Paperer de Capellades

Els nens i nenes de 2n. el dia 28 de novembre vam visitar el Museu Molí Paperer situat a Capellades.

Al museu, vam poder  veure tot el procés de fabricació des que entrava el drap fins que en sortia el paper acabat i també vam participar dels tallers fent un full de paper amb les seves pròpies mans.  Va ser emocionant!!!!

Si voleu veure les fotos de l’experiència feu clic sobre la imatge.

Anem a l’Enrajolada i fem l’activitat del tremp d’ou.

Els nens i nenes de 2n la setmana passada vam anar a l’Enrajolada!

Després del passeig fins la Vila vam arribar a la casa de l’Enrajolada on ens esperaven per explicar-nos els seu origen i la seva història. Vam fer una visita per la casa i ens vam convertir en actors i actrius per entendre d’on va sorgir una de les pintures més rellevants, la del Bisbe.

A continuació, descobrim la tècnica del tremp d’ou i a pintar els nostres propis quadres. Vam gaudir d’un matí especial. Voleu veure les fotos? Cliqueu sobre la imatge.

CASTANYADA 2022

Avui en dia, la Castanyada s’ha convertit en una festa popular catalana coneguda per tothom.

Pels volts d’aquesta celebració, les castanyeres venen al carrer, en paradetes, castanyes torrades i calentes, generalment embolicades en paperines de paper de diari.
Un any més hem celebrat, amb molta alegria, la festa de la CASTANYADA a l’escola.
Aquí us deixem un recull de fotografies de la celebració de la festa i més concretament dels alumnes de 2n.

SI FEU CLIC SOBRE LA IMATGE PODREU VEURE LES FOTOGRAFIES.

RENTAT LES DENTS!!!

EL PARE DEL NICO, QUE ÉS DENTISTA, ENS HA DONAT UNA CLASSE SOBRE LA IMPORTÀNCIA DE CUIDAR-NOS LES DENTS.  ENS HA ENSENYAT TRES PASSOS MOLT IMPORTANTS, LES TRES ERRES:

RENTAR –  ENS HEM DE RENTAR LES DENTS DESPRÉS DE CADA ÀPAT, SOBRETOT QUAN MENGEM SUCRE.

REVISAR – HAUREM DE VISITAR AL DENTISTA PER REVISAR LES NOSTRES DENTS QUAN SOSPITEM D’UNA CÀRIES.

REPARAR – SI ENS FA MAL UNA DENT O UN QUEIXAL L’HAUREM DE REPARAR.

SI FEU CLIC SOBRE LA IMATGE PODREU VEURE LES FOTOGRAFIES DE LA SESSIÓ!

EN FINALITZAR, ENS VAN REPARTIR UN KIT PER RENTAR-NOS LES DENTS I UNES ULLERES MOLT MAQUES DE “REALITAT MILLORADA“,  PER RECOLÇAR EL PROJECTE DE LA NOVA ÀREA D’ HOSPITALITZACIÓ D’ONCOLOGIA  I HEMATOLOGIA PEDIÀTRICA DE L’HOSPITAL UNIVERSITARI VALL D’HEBRON.

ENS QUEDEN MOLT BÉ! MIREU, MIREU!!!

SORTIDA AL CRAM

El passat dimarts 17 de maig vam fer la sortida al CRAM, a la platja del Prat.

Abans, però,  vam gaudir d’una estona de platja. Va ser molt divertit!!!

Al CRAM vam aprendre com rescaten i cuiden els animals que es troben ferits a la platja ( taurons, tortugues, dofins i aus marines)

Si voleu veure les fotos, feu clic a sobre de la imatge! Mensajes - Smiley Emoticonos Guiño : Gif Service

SORTIDA AL POBLE ESPANYOL

El passat divendres 18 de març vam fer la sortida al Poble Espanyol , a Barcelona. Vam fer un taller amb peces de LEGO i després vam poder gaudir una estona amb els tobogans!!! Va ser molt divertit. Si cliqueu sobre la imatge podreu veure les fotografies.

UN MUNT D’EXPERIMENTS!!

EXPERIMENTEM I DESCOBRIM
“M’HO VAN EXPLICAR I HO VAIG OBLIDAR,
HO VAIG VEURE I HO VAIG COMPRENDRE,
HO VAIG FER I HO VAIG APRENDRE”.                                                                    Confuci

AQUÍ US DEIXEM UN PETIT RECULL DE FOTOGRAFIES DE LES SESSIONS DE LABORATORI DE PRIMER. CLIQUEU A LA IMATGE PER VEURE-LES.