VEIEM TORTUGUES MARINES!

Famílies de 1r,

Estem súper emocionats perquè hem pogut veure les tortugues marines en directe. Després de parlar i aprendre moltes coses sobre elles, les hem vist i són molt maques! Hem passat un dia molt divertit al CRAM, on també ens han explicat moltes coses interessants sobre els taurons i hem fet un simulacre de com rescatar un dofí a la platja.

Com que va fer molt bon dia, vam anar a la platja a esmorzar i a remullar-nos una mica. Ens hi hem passat pipa!

Us deixem un enllaç on podeu veure moltes fotos d’aquest dia.

FOTOS CRAM I PLATJA

VIATGEM A SEGLE XIX

Aquest trimestre, a més a més de gaudir de dues obres teatrals al Centre Cultural de Martorell, i poder veure en primera persona algunes de les obres de Picasso, al Museu Picasso de Barcelona, també…

HEM VIATJAT EN EL TEMPS!!!!

El dia 2 i 9 de febrer els grups de 1r vam anar a l’Enrajolada, Casa Museu Santacana. Allà vam gaudir d’una visita guiada per conèixer la casa i els seus secrets. Vam poder descobrir com vivia la família Santacana fa molts i molts anys, observant tant el mobiliari com els objectes que s’utilitzaven aleshores… i vam comprovar que tot ha canviat MOLT!!!!!

Per acabar, vam convertir-nos en infants del segle XIX, tot jugant amb joguines antigues com les bitlles, la baldufa, el trenet de fusta, etc. Però el que més ens va agradar va ser poder disfressar-nos amb roba i complements antics i sentir-nos per uns instants en una altra època.

Entreu al següent enllaç i descobrireu que bé ens ho vam passar:

FOTOS ENRAJOLADA

EXCURSIÓ AL POBLE ESPANYOL

El passat dilluns 14 de novembre, les classes de 1r vam gaudir de la primera sortida fora del municipi d’aquest curs!!

Vam visitar el Poble Espanyol, situat a Barcelona. Allà vam recórrer el museu, passejant pels seus carrers i observant algunes de les construccions típiques dels diferents indrets del territori espanyol.

També vam poder entrar a Fiesta, instal·lació multimèdia única a Barcelona on vam conèixer d’una forma espectacular les grans festes populars del país.

L’activitat estrella de la sortida, però, va ser descobrir la feina dels artesans, en especial els que treballen la fusta, veient en primera persona alguna de les tasques que duen a terme. Així mateix, també ens vam convertir en “petits artesans”, decorant una petita casa de fusta.

Per acabar el dia, vam passar una molt bona estona jugant en uns tobogans gegants que vam trobar al Jardí escultòric.

A continuació us deixem un recull de fotografies de la sortida:

FOTOS POBLE ESPANYOL 1r

Tutores de 1r

BON ESTIU FAMÍLIES!

Ens volem acomiadar d’aquest curs ensenyant-vos algunes fotografies de les últimes festes que hem fet a l’escola aquests últims dies, esperem que us agradin!
També podeu trobar algun recull de fotos de les últimes sessions d’espais conjunts (P3-P4-P5) i d’altres activitats d’aula interessants.
Esperem que passeu un estiu molt divertit!

Mestres de P5.

FESTA DE L’AIGUA

FESTA BENVINGUDA P3

GRADUACIÓ

FESTA BENVINGUDA JUNY

ST. JORDI

ESPAIS CONJUNTS P3-P4-P5

P5A:

PROJECTE LINX

P5B:

PATI

EXCURSIÓ A CAN RIGOL:

Hola famílies! Us volem compartir un recull de fotos que vam fer durant l’excursió de la setmana passada a Can Rigol on ens ho vam passar tan i tan bé. Vam jugar en unes cabanes de fusta, vam fer paper reciclat, vam veure alguns animals de la granja, i fins i tot vam cantar cançons a la tornada mentre alguns dormien.
Seria una bona idea veure-les amb els més petits/petites i que us vagin explicant les aventures.
Una abraçada!

Lleons/Lleones i Linxs.

FOTOS 1r TRIMESTRE

Estimades famílies de P5,

Hem acabat el primer trimestre i marxem de vacances d’hivern. És moment d’estar en família, descansar i passar-ho bé. Perquè pogueu compartir una estona amb els vostres fills i filles us deixem a continuació un recull de fotografies de diferents moments i activitats del nostre dia a dia a l’escola. Ens tornem a veure el dilluns 10 de gener.

BON NADAL I BONES FESTES!!!

P5A:

EXPERIMENTACIÓ

SETMANA UNESCO

NADAL

P5B:

PATI

EXPERIMENTACIÓ

SETMANA UNESCO

SORTIDA BIBLIOTECA

NADAL

P5:

CONCERT DE NADAL

PATGE I TIÓ

Tutors de P5

EXPERIMENTACIÓ:

Bones famílies!
Experimentar i viure experiències treballant tots els sentits és la millor manera d’aprendre de forma compartida amb la resta de companys i companyes de classe. Verbalitzar tot allò que fan, crear hipòtesis, reflexionar sobre el que ha passat, etc. forma part d’aquest procés d’experimentació.
Us adjuntem algunes fotografies de les activitats d’experimentació que hem fet aquest primer trimestre.

Esperem que us agradin!

FOTOS P5A

FOTOS P5B

EXCURSIÓ A CAN CASES:

Bon dia famílies!
Dimecres 4 vam anar d’excursió a Can Cases i ens ho vam passar genial, voleu veure algunes fotos?
Primerament vam esmorzar al parc i després vam fer una petita excursió pel bosc que l’envolta tot recollint elements de la tardor que ens semblaven interessants.
Després vam tornar a la zona de pícnic a dinar i vam acabar jugant als gronxadors i cantant cançons.
Esperem que us agradin!

FOTOS EXCURSIÓ P5