CRAM 1r

Acabem el curs amb una sortida espectacular! Com hem gaudit jugant tots junts a la platja i visitant les instal·lacions del CRAM al Prat de Llobregat.

Aquí podeu veure totes les activitats que hem fet, punxeu a la imatge i a gaudir:

Visita a la Sagrada Família

Les classes dels diables i les bèsties hem anat a visitar la Sagrada Família a Barcelona. No us podeu imaginar com de bocabadats ens hem quedat només entrar al temple, és preciòs!

Hem fet un recorregut aprenent tots els elements de la natura que plasmava en Gaudí a les seves obres.

Després hem anat a dinar al parc del Castell de l’Oreneta, quina estona més maca per gaudir jugant amb els companys.

Us deixem totes les fotos, punxeu a la imatge i a disfrutar!

CARNAVAL A 1r

Durant tota la setmana prèvia al carnaval el rei Carnestoltes ens ha visitat per dir-nos quina consigna calia portar el dia següent a l’escola. Hem gaudit molt de veure com els companys venien amb disfresses i complements ben divertits.

Aquest curs ens hem disfressat de cranc, amb complements fets per nosaltres a l’àrea de plàstica.

Si premeu a les fotos podreu veure’ns com anàvem cada dia, esperem que us agradi!

Com tenir cura d’un animal de companyia

Aquest matí hem realitzat una activitat a la classe per saber com cuidar un animal de companyia. Ens han explicat tot els passos necessaris i també com ser cívics si tenim un gos quan el treiem a fer caca al carrer. Ens ha agradat molt l’activitat de recollir els excrements (eren pilotes de joguina) i també poder veure cantar el canari.

Aquí ens podeu veure ben concentrats observant l’animaló:

DENIP 2019

Aquest curs la temàtica que hem treballat pel dia de la Pau ha estat els Pallassos sense fronteres.

Durant tota la setmana hem fet activitats relacionades amb aquesta associació i el món dels pallassos.

Maquillatge, mímica, malabars, punxant a la fotografia ens veureu en acció:

LES CLASSES DELS DIABLES I LES BÈSTIES

Aquest curs el nom de les classes de l’escola està relacionat amb les festes populars i les tradicions. Les nostres classes tenen uns noms ben infernals! Els nens i nenes de 1r A som la classe dels DIABLES i l’alumnat de 1r B som la classe de les BÈSTIES. Estem treballant tot un projecte relacionat amb aquesta temàtica i hem rebut una visita molt interessant: la d’un diable de veritat!

Ens ha explicat moltes coses i ens ha deixat emprovar-nos la roba especial i tocar tots els estris necessaris per participar a un correfoc.

Aquí us deixem unes imatges i veureu com hem gaudit:

MUSEU PICASSO BARCELONA

Els nens i nenes de 1r hem anat d’excursió al museu Picasso de Barcelona, on hem gaudit d’un taller de collage després de fer una visita a les sales. A més hem gaudit jugant al parc de la Ciutadella i també hem fet una visita a les ruines de l’antic mercat del Born.

Us deixem unes quantes fotos de la sortida (punxant a la foto):