LLISTATS AMB BAREM DEFINITIU

Publicada la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 30/04/2021

CONVOCATÒRIA BEQUES MENJADOR CONSELL COMARCAL

El proper dilluns dia 3 de maig s’obre nova convocatòria per demanar beca de menjador pel curs 2021-2022. El procés és TELÈMATIC:

Les famílies presentaran les sol·licituds i la documentació exigida en les bases dins del termini del 3 de maig al 22 de maig de 2021 i a la pàgina web del Consell estarà tota la informació per introduir la sol·licitud on-line, guies per complimentar el formulari, bases, formulari de consultes i telèfons de informació.

L’ENLLAÇ PER TRAMITAR LA BECA ÉS: www.elbaixllobregat.cat

DOCUMENTACIÓ BÀSICA QUE HEU DE PREPARAR PER ADJUNTAR:

1. DNI o NIE de tots els membres de la unitat familiar. Si no en tenen, llibre de família.
  2. PADRÓ
  3. En cas d’haver rebut ajuts d’habiltatge CERTIFICAT AGÈNCIA DE L’HABITATGE
  4. En cas de separació LEGAL: conveni regulador o sentència de divorci

(Si es té la custòdia compartida PER CONVENI REGULADOR CAL QUE ELS DOS PROGENITORS FACIN LA DEMANDA DE LA BECA)

Si no hi ha papers de separació NO MARQUEU CAP CASELLA de custodia, separació…

5.RECORDEU MARCAR SEMPRE LA CASELLA D’AUTORITZACIÓ DE CONSULTA DE DADES PER PART DEL CONSELL COMARCAL.

Us preguem  que feu la sol.licitud amb molta tranquil.litat i concentració ja que l’errada en marcar les caselles de les dades pot suposar la denegació de la beca.

A part dels telèfons que el Consell Comarcal posa a disposició de les famílies per resoldre problemes i dubtes, també podeu dirigir-vos:

665659638 (Whatsapp)

634790536 (Whatsapp)

o bé als correus: lsorrib4@xtec.cat (Laura)

rcarret8@xtec.cat (Rosa)

Eviteu trucar al telèfon fixe del centre per deixar lliure la línia per d’altres gestions.

La direcció

X EDICIÓ DE DANSES I BALLS

PORTES OBERTES VIRTUALS

Per tal que us puguem enviar l’enllaç de connexió, si us plau, OMPLIU EL QÜESTIONARI

DIA DE LA PAU: Cançó “Eso que tú me das”

Video (Educació Infantil i Cicle Inicial)

Video (Cicle Mig i Cicle Superior)

Inici del segon trimestre

El Claustre de mestres i  l’Equip Directiu de l’Escola Joan Maragall us desitgem molt Bon Any.

L’escola començarà el proper dia 11 de gener, dilluns,  amb el manteniment de totes les mesures de seguretat que el Departament de Salut juntament amb el d’Educació ens han indicat. L’organització respon a criteris exclusivament sanitaris.

Us recordem les diferents portes d’accés a l’escola per l’alumnat.

P3 i P4: porta del parvulari

P-5 i 1r: porta del Carrer Molí

2n, 3r: porta principal de l’escola

4t, 5è i 6è: porta de la rampa.

Tots els alumnes han d’accedir al recinte escolar amb la mascareta quirúrgica nova cada dia.  Cal prioritzar al màxim les mesures higièniques.

Cada família ha de prendre la temperatura al seu fill/a abans d’anar a l’escola.

Qualsevol símptoma compatible amb el virus de la COVID ha de ser motiu d’assistència a l’ambulatori i cal notificar-lo al centre.

Les famílies no podreu accedir al centre.

Només es podrà accedir al centre amb cita prèvia. Cal trucar o escriure per concretar-la.

Qualsevol dubte s’ha de resoldre per mitjans telemàtics:

correu del centre : a8033535@xtec.cat o per telèfon: 93 371 39 95

Tot el professorat i el personal d’administració i serveis mantindrem ben alerta les normes de seguretat i higiene per  rebre tots els nostres alumnes presencialment a les aules. Necessitem de la vostra col·laboració i de la vostra responsabilitat perquè tot vagi bé.

Aprofito per saludar-los ben cordialment,

La direcció.

Concert de Nadal (Infantil)

P3 A Poema: Alegra’t panxeta

P3 A A la nit de Nadal

P3 B Poema: Alegra’t panxeta

P3 B A la nit de Nadal

P4 A Poema: La campaneta

P4 A Una estrella

P4 B Poema: La campaneta

P4 B Una estrella

P5 A Poema de Nadal

P5 A Bon Nadal

P5 A I’m a little star

P5 B Poema de Nadal

P5 B Bon Nadal

P5 B I’m a little star

Concert de Nadal (Primària)

1r A Poema: Les joguines

6è B Nadal de colors

6è B Ugly Christmas sweater

FINAL DE TRIMESTRE. INDICACIONS

Us enviem circular amb indicacions importants pel final de trimestre.

Premeu sobre l’enllaç per accedir.

Per a qualsevol consulta ja sabeu que podeu adreçar-vos al email del centre: a8033535@xtec.cat.

La direcció.

AGRAÏMENT I CALENDARI ESCOLAR

Us volem manifestar el nostre agraïment per la col.laboració durant aquesta primera setmana del curs. Les entrades, des del primer dia, s’han desenvolupat amb ordre i normalitat i les famílies heu respectat les normes que el centre ha establert per preservar la salut d’alumnes, mestres i tota la resta del personal. Moltes gràcies.

Sabem que és una situació difícil i que al no poder accedir al centre us heu trobat amb problemes per poder contactar, especialment per telèfon. Ja sabeu que sempre podeu escriure al mail del centre on us donarem resposta a les vostres necessitats el més aviat possible. És una situació nova també per nosaltres.

Aprofitem per informar-vos que el proper dilluns dia 21 de setembre és festiu local i, per tant, NO hi haurà classe. Tornarem el dimarts dia 22.

La direcció