ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR: RENOVACIÓ

Transcorregut el termini de dos anys des de la darrera renovació , escau que les direccions convoquin eleccions per a la renovació parcial dels membres del Consell Escolar del centre, en la meitat que en cada cas correspongui, d’acord amb la regulació esmentada i, a aquests efectes, correspon al Departament d’Ensenyament establir el calendari corresponent:

Inici del procés: a partir del dia 5 de novembre de 2018.

Constitució de les meses electorals: abans del dia 13 de novembre de 2018.

Votacions: entre els dies 26 de novembre de 2018 i 30 de novembre de 2018, ambdós inclosos.

Les votacions corresponents al sector pares/mares tindran lloc el proper dia 27 de novembre de 2018 a partir de les 09:00  fins a les 10:30 en horari de matí.

Les candidatures dels pares/mares es podran presentar fins el proper dia 16 de novembre, per escrit i davant de la mesa electoral respectiva.

Membres del sector pares/mares a renovar: 1

A la biblioteca teniu exposat el cens electoral per tal que comproveu les vostres dades.  Hi ha fins el dia 9 de novembre per fer alguna reclamació.

La Constitució del Consell Escolar i presa de possessió dels seus membres tindrà lloc abans del dia 21 de desembre de 2018.

Moltes gràcies.                                                                                  La direcció

REUNIONS GENERALS D’AULA 18-19

Benvolgudes families, aqui teniu el calendari general de les reunions de pares/mares que tenim confirmades. Es molt important la vostra assistència.  Rebreu notificació per part dels tutors/es.

Les reunions començaran a les 16:40 hores. Per la bona marxa de la reunió es prega que l’alumnat es quedi a càrrec d’algun familiar o persona que l’atengui.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

PRIMERA REUNIÓ AMB FAMÍLIES

16 d’octubre 2018

1 d’octubre 2018

25 de setembre 2018

1r

26 de setembre 2018

2n

27 de setembre 2018

3r

9 d’octubre 2018

4t

2 d’octubre 2018

10 d’octubre 2018

8 d’octubre 2028

NOU CURS 2018-2019

Benvolgudes famílies i benvolguts alumnes:

Desitgem que hàgiu passat un molt bon estiu.

El proper dimecres dia 12 de setembre ens retrobarem per començar un nou curs escolar al qual us donem una cordial benvinguda.

Desitgem que en el curs  2018-2019 mestres, alumnes i famílies continuem treballant plegats amb el convenciment que l’esforç i la dedicació són  dos dels valors fonamentals per aconseguir l’èxit en qualsevol dels àmbits de la vida.

Us recordem l’horari del centre:

Matí: 9h a 12,30h

Tarda: 15h a 16,30h

Es prega puntualitat a les entrades i en la recollida dels alumnes.

Rebeu una cordial salutació.

L’Equip Directiu i el Claustre de professors/es de l’Escola Joan Maragall

FINAL DEL CURS 2017-2018

Benvolgudes famílies:

El proper DIVENDRES 22 de juny finalitza el curs escolar 2017-2018.

Tots els alumnes tindran un  gelat cortesia de l’AMPA de l’escola.

L’horari de sortida és l’habitual: a les 13:00 hores alumnes que marxen a casa i a les 15:00 els alumnes que es queden al menjador. Els alumnes que es queden al petit casal sortiran a les 16:30.

Aprofitem per desitjar-vos un BON ESTIU!

INICI JORNADA INTENSIVA

Us comuniquem que a partir del proper dimarts dia 5  de juny i fins el divendres dia 22 de juny l’horari per a tot l’alumnat  d’infantil i primària serà de 9:00 a 13:00 hores en sessió matinal.  A LA TARDA NO HI HAURÀ CLASSE.

L’horari de menjador durant la jornada intensiva serà de 13:00 a 15:00 hores.

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2018-2019

Us informem que el termini de presentació de sol·licituds previst per al segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria serà del 13 al 24 d’abril.

Seguiu l’enllaç per accedir a la web d’ensenyament on podreu trobar tota la informació.

JA TENIM DISPONIBLES ELS FULLS DE SOL.LICITUD.

COMUNICACIÓ PREVISIÓ METEOROLÒGICA

Benvolgudes families,

Segons informacions de Protecció Civil les previsions meteorològiques, han empitjorat per demà dimecres 28 de febrer.

Donades les prediccions, us notifiquem que, en el cas que demà la neu hagi quallat i això  suposi dificultats per arribar tant del professorat com de l’alumnat al centre,  no és podrà garantir l’activitat acadèmica normalitzada.

El  centre romandrà obert amb serveis mínims.

Moltes gràcies.