Hem canviat d’adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.
Sereu redirigits al nou lloc en 0 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.
General
Hem canviat d’adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.
Sereu redirigits al nou lloc en 0 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.
El document que us presentem és el PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE relatiu a l’inici del curs 2021-2022 en el marc de la pandèmia per COVID 19. En el POC es detalla l’organització dels grups estables, els accessos d’entrades i sortides del centre, els intervals de sortides entre els diferents grups, els torns de pati, entrada esglaonada de l’alumnat de P3 així com les mesures de ventilació, distància i higiene que es mantindran en el centre durant, al menys, el primer trimestre del curs escolar.
Aquest document és continuïtat del Pla d’Organització del curs 20-21 que va ser aprovat pel Consell Escolar. A la major brevetat possible serà presentat en l’inici de curs coincidint amb la presentació de la Programació Anual de Centre. És doncs, un document provisional que pot ser susceptible d’alguna esmena que serà corregida i incorporada de nou al text.
Benvolgudes famílies,
Rebeu una cordial salutació del Claustre de mestres i de l’Equip Directiu de l’Escola Joan Maragall. Desitgem que us trobeu molt bé.
L’escola començarà el proper dilluns dia 13 de setembre amb totes les mesures de prudència i seguretat que el Departament de Salut juntament amb el d’Educació ens han indicat. L’organització respon a criteris exclusivament sanitaris i de prevenció.
Els alumnes de P3 tenen la seva pròpia entrada esglaonada amb cita prèvia.
Els alumnes des de P4 fins a 6è entraran a les 9:00 h per les quatre portes habilitades i caldrà evitar qualsevol aglomeració:
P4: porta del parvulari
P-5 i 1r: porta del Carrer Molí
2n, 3r: porta principal de l’escola
4t, 5è i 6è: porta de la rampa.
Qualsevol dubte s’ha de resoldre per mitjans telemàtics:
correu del centre : a8033535@xtec.cat o per telèfon: 93 371 39 95
Us anirem enviant per Dinantia la resta de comunicacions.
Sigueu benvinguts i benvingudes al curs 2021-2022.
Cliqueu sobre l’enllaç per accedir a la llista de llibres de text del curs 2021-2022.
Benvolgudes famílies,
El proper dilluns dia 3 de maig s’obre nova convocatòria per demanar beca de menjador pel curs 2021-2022. El procés és TELÈMATIC:
Les famílies presentaran les sol·licituds i la documentació exigida en les bases dins del termini del 3 de maig al 22 de maig de 2021 i a la pàgina web del Consell estarà tota la informació per introduir la sol·licitud on-line, guies per complimentar el formulari, bases, formulari de consultes i telèfons de informació.
L’ENLLAÇ PER TRAMITAR LA BECA ÉS: www.elbaixllobregat.cat
DOCUMENTACIÓ BÀSICA QUE HEU DE PREPARAR PER ADJUNTAR:
(Si es té la custòdia compartida PER CONVENI REGULADOR CAL QUE ELS DOS PROGENITORS FACIN LA DEMANDA DE LA BECA)
Si no hi ha papers de separació NO MARQUEU CAP CASELLA de custodia, separació…
5.RECORDEU MARCAR SEMPRE LA CASELLA D’AUTORITZACIÓ DE CONSULTA DE DADES PER PART DEL CONSELL COMARCAL.
Us preguem que feu la sol.licitud amb molta tranquil.litat i concentració ja que l’errada en marcar les caselles de les dades pot suposar la denegació de la beca.
A part dels telèfons que el Consell Comarcal posa a disposició de les famílies per resoldre problemes i dubtes, també podeu dirigir-vos:
665659638 (Whatsapp)
634790536 (Whatsapp)
o bé als correus: lsorrib4@xtec.cat (Laura)
rcarret8@xtec.cat (Rosa)
Eviteu trucar al telèfon fixe del centre per deixar lliure la línia per d’altres gestions.
Moltes gràcies.
La direcció
Video (Educació Infantil i Cicle Inicial)
Video (Cicle Mig i Cicle Superior)