TREBALLEM LA TARDOR

Si voleu veure un seguit d’imatges i sons que fan referència a la tardor, ja ho sabeu, un clic a sobre i ho veureu!!!

Escolteu:

EL VENT EL VENT

LA PLUJA LA PLUJA

LA TARDOR DE VIVALDI

QUÈ PODEM TROBAR A LA TARDOR?

Primer missatge

Al llarg d’aquest primer trimestre a P3 el què pensem fem és adaptar-nos a l’escola, als companys/es, a les mestres…

Fem moltes activitats que responen en tot moment a un enfocament lúdic, amb un fort component sensorial i de descoberta, perquè l’objectiu principal és passar-s’ho bé per aprendre.

Les activitats afavoreixen l’acostament mestre-infant, inafants-infants, infant-escola, partint d’una situació de joc, ja coneguda i en què els infants se senten segurs, comencem a guiar-los cap a situacions noves, proposant nous reptes.

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari