Dijous CONTINUEM amb la VI SETMANA MUSICAL

Dijous 22 de novembre de 2018 vam continuar amb les activitats i actuacions programades a la VI SETMANA MUSICAL. Per començar el dia els nostres companys Biel Saurina, Artur Maqueda, Èlia Duran, Valentina Álvarez i Paula Pujol van oferir a l’alumnat d’educació infantil un popurri de cançons interpretades amb el violí, la trompeta, el teclat i la guitarra. Vam continuar amb el ja tradicional concert que els nois i noies del Batxillerat Musical i Arts Escèniques de l’institut de la Bisbal van preparar per tal que els més grans de l’escola Joan de Margarit gaudissin d’un concert en viu i en directe. Per cloure el matí la Daniela Gandolfo, la Gal·la Pareta, la Judit Sais, la Júlia Aranda, la Laia Pérez i la Safa Yousfi, totes elles alumnes de 6è, van deixar bocabadades a totes les aules de primària amb el seu espectacle de percussió amb gots.

Van continuar la tarda amb la Teresa Ganigué, mare d’en Lluís de 3r, que ens va ensenyar com ballar country i amb la Verònica Plaja que juntament amb l’alumnat de l’extraescolar de zumba ens van fer moure l’esquelet i ens van demostrar tot el que saben fer. Finalment, l’Emili Bosch, mestre de l’escola de Música Conrad Saló, ens va presentar la guitarra elèctrica i vam gaudir amb tot el que és capaç de fer aquest instrument.

Alumnes de l’extraescolar de ZUMBA – VI Musical, dijous 22

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS ESCOLA, CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.