PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/21

OFERTA INICIAL DEL CENTRE

PREINSCRIPCIÓ CURS 20/21

TELEMÀTICA: 13-22 de maig http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

PRESENCIAL: a partir del 15 de maig amb cita prèvia al telèfon 621 26 72 02.

IMPORTANT!!!! Cal portar màscara facial i bolígraf propi.

TOTA LA INFORMACIÓ

Benvolguts,

Us informem que la setmana que ve s’obrirà el període de preinscripcions per als alumnes d’Educació Infantil, Primària i Secundària.

Aquest curs, degut a les circumstàncies de confinament provocades per Covid19, la preinscripció s’ha de fer telemàticament, sempre que sigui possible  del 13 al 22 de maig a través del formulari d’aquest enllaç:  http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Un cop feta la sol·licitud telemàtica es generarà un resguard que haureu d’enviar juntament amb la documentació requerida escanejada o fotografiada al correu del centre: a8001534@xtec.cat

En el cas que no pugueu fer els tràmits telemàticament, a partir del 15 de maig podeu demanar cita prèvia al telèfon 621 26 72 02 per venir a fer la preinscripció presencialment a l’escola  els dies 19 i 21 de maig de 9 a 12 del migdia.

Us atendrem el dia i hora acordat amb les mesures sanitàries de seguretat establertes pel Departament. Us demanem que porteu bolígraf propi i vingueu una sola persona protegida amb mascareta facial.

Us adjuntem el llistat de documents que cal aportar per fer  la preinscripció  presencialment:

• Fotocòpies del llibre de família (totes les pàgines des de l’inici fins arribar al nen/a que es matricula)
  • Fotocòpia del DNI del pare i la mare i del nen/a (si té DNI)
  • Còpia del certificat de convivència si l’adreça de la sol·licitud no coincideix amb la del DNI.
  • Carnet de vacunacions (o bé certificat mèdic oficial)
  • Fotocòpia de la tarja sanitària TIS (tarja de color blau)
  • 4 fotografies mida carnet
  • Aportar núm. C/C o llibreta bancària per complimentar el full SEPA d’autorització de cobrament bancari de les quotes de material, llibres i sortides.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Direcció del centre

Balenyà, 8 de maig de 2020