QUÈ ÉS?

L’AMPA es l’associació de mares i pares que té la funció de representar i vetllar per tots els alumnes de l’escola. Per la qual cosa és important que tots els cursos s’hi vegin representats.

QUI SOM?

Som un grup de pares i mares d’alumnes de l’escola, que de manera voluntària, volem participar en el funcionament del centre.

QUÈ FEM?

L’AMPA col·labora amb l’escola i s’encarrega de desenvolupar les activitats següents:

• Programació i organització de les activitats extraescolars.
  • Sol·licitar subvencions (llibres de text, casals…).
  • Conferències ofertades pel Departament.
  • Gestió dels casals de Setmana Santa i Nadal.
  • Participem en festes com Sant Jordi i la cantada de nadales.
  • Com a última i prou important: La reutilització de llibres, que permet baixar molt el seu cost. Això és gràcies a l’esforç i voluntat d’un grup de persones, que treballa durant l’estiu perquè els/les nostres fills/es tinguin el material i llibres necessaris per començar degudament el curs.

COM ENS ORGANITZEM?

Tenim una presidenta, una vicepresidenta, una secretària, un tresorer i diversos vocals que, repartits en diferents comissions s’encarreguen de fer funcionar les diferents àrees.

QUAN ENS REUNIM?

Ens reunim un cop cada mes a les 20:30h del vespre a la sala de professors. Recordeu que les reunions són obertes a tothom, i totes les aportacions i suggeriments hi seran benvinguts. Esteu tots i totes convidats/des.

RECORDEU QUE EN L’EDUCACIÓ DELS NOSTRES FILLS HI ESTEM IMPLICATS

L’AMPA ETS TU, SOM TOTS!