AFA

QUÈ ÉS L’AFA?

L’AFA es l’associació de familiars d’alumnes de l’institut escola Carles Capdevila i la seva funció és representar i vetllar per tots els alumnes de l’escola. És un motor per a la dinàmica escolar i té com a principals objectius  participar i ajudar, sense ànim de lucre, en el funcionament del centre i contribuir a l’assoliment dels nivells òptims de qualitat en totes les activitats en què participen els nens i nenes.

QUINES FUNCIONS TÉ L’ENTITAT?

• Vetllar per la qualitat de l’educació a l’institut escola.
  • Facilitar la relació entre les famílies, la direcció i el professorat del centre.
  • Proposar activitats, fer suggeriments o formular queixes en relació amb el funcionament de l’institut escola.
  • Col·laborar en la gestió de serveis d’interès de l’alumnat.
  • Representar les famílies al Consell Escolar del centre i en les institucions educatives.
  • Orientar les famílies
  • Fer propostes per a la formació de mares i pares.

QUÈ FEM?

L’AFA col·labora amb l’escola i s’encarrega de desenvolupar les activitats següents:

• Programació i organització de les activitats extraescolars.
  • Sol·licitar subvencions (llibres de text, casals…).
  • Conferències que ofereix el Departament.
  • Gestió dels casals de Setmana Santa, estiu i Nadal.
  • Participem en festes com Sant Jordi, la fira d’entitats i la cantada de nadales.
  • Com a última i prou important: La reutilització de llibres, que permet baixar molt el seu cost. Això és gràcies a l’esforç i voluntat d’un grup de persones, que treballa durant l’estiu perquè els/les nostres fills/es tinguin el material i llibres necessaris per començar degudament el curs.

QUI SOM?

Som un grup de pares i mares d’alumnes de l’escola, que de manera voluntària, volem participar en el funcionament del centre. Estem oberts a la participació d’altres pares, mares o familiars d’alumnes per tal de seguir treballant pels nostres objectius.

COM ENS ORGANITZEM?

Des que l’entitat va passar de ser AMPA a constituir-se com a AFA s’estructura en diferents comissions: Secundària, Diversitat, Lila, Verda, Festes, Comunicació, Extraescolars, Menjador, Secretaria i Tresoreria. L’objectiu és que qualsevol pare i mare o familiar que en vulgui formar part pugui participar en l’àmbit en el qual pot aportar més coses.

Tenim un president, una vicepresidenta, una secretària, una tresorera i els vocals, que són els que s’encarreguen de gestionar les diferents comissions.

QUAN ENS REUNIM?

Normalemnt ens reunim un cop cada mes a les 20:30h del vespre a la sala de professors de l’institut escola Carles Capdevila. Les reunions són obertes a tothom, i totes les aportacions i suggeriments hi seran benvinguts. Esteu tots i totes convidats/des.

Qualsevol persona que vulgui formar part de l’AFA pot contactar amb nosaltres a través dels mails que trobareu en el següent enllaç: CONTACTES

RECORDEU QUE EN L’EDUCACIÓ DELS NOSTRES FILLS I FILLES
TOTS HI ESTEM IMPLICATS