Wonder
Font : quotesgram.cot
Aquest curs van decidir les tutores de 6è que el llibre de lectura seria
” Wonder ” de R. J. Palacio , ja que tractava els temes que a l’inici de curs els nostres alumnes ens havien dit en les primeres sessions d’Educació en Valors.
- Preadolescència
- Pas de l’escola a l’institut.
- Bullyng
- Malalties minoritàries.
- Lectura en veu alta.
- Comprensió lectora.
- Model de lectura del mestra.
- Informática.
Organització:
L’horari de lectura del 6è : Dijous de 9-9.30 Lectura en Valors durant tot el curs.
Informática ; Divendres de 15 a 16.30
Planificació
Activitats inicials :
1- Presentació del llibre i de l’autora mitjançant la visualització dels vídeos i lectura en veu alta dels articles .
Realització
http://lacampanaeditorial.com/file/2013/11/club_wonder_guia_lectura.pdf
Activitats :
1.Lectura cada semana de 2 capítols del llibre i posterior debat.
2. Escriure una ressenya en Word .( individual)
3. Realitzar un vídeo sobre el llibre o d’altres llibres de lectura amb un editor de vídeo. ( Booktuber ).
( grupal)
4. Visualització i posterior debat sobre Wonder.
5. Escriure un correu elctrònic a R.J. Palacios preguntant els dubtes i questions surgides en la lectura ( english ).
6. Assistència Caixa Fórum a l’activitat:
https://www.educaixa.com/-/edu-wonder-2018-19
Auggie Pullman es un niño de 10 años nacido con una deformidad facial que le ha obligado a ser operado 27 veces. Cuando asiste al colegio por primera vez debe esforzarse para encajar en este nuevo entorno. A partir del visionado de esta película el alumnado debatirá en torno al fenómeno del acoso escolar y a través del diálogo se podrá replantear sus propios prejuicios. Y es que ¿por qué otorgamos tanta importancia a nuestros físico? ¿Qué son, en definitiva, el éxito o el fracaso?
Avaluació
Es realitzarà una avaluació contínua i una coavaluació dels propis alumnes.
