Jornades de Salut 2016

Hem celebrat a l’escola una jornada de formació diferent. Però molt interessant. Gràcies als metges i el personal sanitari que ens han visitat. Ens han ensenyat moltes coses que creiem, que si en un moment de la vida fa falta, ens poden ser vitalment útils.

  • La Maniobra de Heimlich
  • Trucar el 112
  • Com és una ambulància
  • Com és la posició de seguretat
  • Amb els més grans, tècniques de reanimació Càrdio Pulmonar (RCP)
  • Embenatges protectors.

Voldríem donar les gràcies al personal sanitari del SEM: la Susanna Guillemas, la Núria i l’ Artem Iuschnykov. També agraïm la cessió de l’ambulància novíssima de trinca, la tango N734, per part del servei d’emergències mèdiques (SEM).

També als metges i pediatres. Al Dr. Jesús Payeras, pediatra d’Urgències de l’Hospital Sant Joan de Déu, instructor oficial de suport vital avançat. La Dra. Encarna Carballo, pediatra del centre pediàtric ARCC de Vilassar de Mar, el Dr. José M. Quintillà, pediatra del servei d’ Urgències de l’Hospital Sant Joan de Déu, instructor de suport vital avançat i la  Dra. Cristina Serrano, metgessa de família de l’ABS Cirera Molins (Mataró).

Jornades de Salut 2016 on PhotoPeach

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *