COMIAT CARME I MªEUGÈNIA

Aquest mes de juny, les nostres companyes Carme i MªEugènia deixen la  seva tasca  com a directora i cap d’estudis respectivament. Durant aquests dies han rebut moltes mostres d’agraïment i estima per la seva dedicació a l’escola. Tot l’equip que formem el Turó ens sumem a aquest homenatge més que merescut per la seva trajectòria i dedicació al centre.

“SOMIEU, GAUDIU, VIVIU”

Ànims i records!

Davant la situació que estem vivint, l’equip del Turó volem fer-vos arribar als alumnes i a les famílies de l’escola el nostre ànim i suport,
Us trobem a faltar i esperem tornar-nos a retrobar ben aviat a l’escola i poder gaudir novament tots junts.
De moment, a través d’aquets vídeo, us enviem molts records i una forta abraçada.
L’Equip del Turó

Activitats educatives per als alumnes del Turó

Benvolgudes famílies,

Davant de la situació excepcional que estem vivint, ens hem d’adaptar a mesures excepcionals.
Per tant, us volem continuar fer arribar el nostre suport pedagògic, perquè tots els alumnes des de casa puguin anar fent diverses activitats i tasques escolars.
Estem coordinats tots els mestres de l’escola per enviar-vos una sèrie de recursos educatius i així poder continuar aprenent encara que sigui fora de la classe.
On poden trobar aquests recursos els vostres fills/es?
– EDUCACIÓ INFANTIL: activitats penjades al blog https://blocs.xtec.cat/turomasquefainfantil/
– CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR: hi podran accedir a través del classroom on els alumnes hi poden entrar amb el seu email i contrassenya. Els tutors estan en contacte amb els seus alumnes a través del classroom.
També podeu mirar les propostes que us vem posar al blog la setmana passada https://blocs.xtec.cat/escolaelturomasquefa/2020/03/15/recull-dactivitats-per-treballar-des-de-casa/
Així mateix, recomanem que mirin els programes de divulgació educatius  que fan des de la televisió (TV3 i ClanTV)
A més a més, us suggerim altres recursos educatius que no requereixen l’ús de la tecnologia i així evitem que estiguin massa estona connectats a les pantalles.
– Llegir contes i llibres que els hi agradin i que els facin gaudir una estona.
– Escriure un petit text del que fan cada dia (diari del confinament), cartes, poemes,  rodolins..
– Dibuixar i organitzar una exposició amb els seu dibuixos.
– Escoltar música, cantar, ballar, així es mouen i fan exercici físic.
– Crear manualitats amb coses que tingueu a casa.
– Jugar tots junts, i teure aquells jocs que fa temps que estan desats.
– Ajudar en les tasques de casa.
– Fer receptes de cuina.
– I altres activitats en família
Sabem que no és fàcil per ningú gestionar aquests dies de confinament, però amb recursos, enginy i paciència, volem continuar al vostre costat.
Us fem arribar les fotografies de grup que teniem preparades per donar-les el dimarts passat, dia de Portes Obertes, ben segur que us agradaran!
Continuarem estant en contacte per noves informacions.
Us enviem una forta abraçada!
EQUIP DE MESTRES DEL TURÓ

Recull d’activitats per treballar des de casa

Donat el cas excepcional que estem vivint, l’equip de mestres recomanem que durant aquests dies els infants llegeixin llibres adequats a l’edat i facin activitats que ajudin a reforçar els continguts que s’estan treballant. A banda d’aquestes recomanacions, hem preparat un recull d’activitats adients que poden ajudar als infants a practicar la lectura i l’escriptura, repassar matemàtiques, composar música, codificar… d’una manera divertida, interactiva i entretinguda.  ESPEREM RETROBAR-NOS EN BREU A L’ESCOLA!!

Tancament de centres educatius

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Seguirem prestant  atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

El Departament d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.