Hem canviat d’adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.

Sereu redirigits al nou lloc en 0 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

COMIAT CARME I MªEUGÈNIA

Aquest mes de juny, les nostres companyes Carme i MªEugènia deixen la  seva tasca  com a directora i cap d’estudis respectivament. Durant aquests dies han rebut moltes mostres d’agraïment i estima per la seva dedicació a l’escola. Tot l’equip que formem el Turó ens sumem a aquest homenatge més que merescut per la seva trajectòria i dedicació al centre.

“SOMIEU, GAUDIU, VIVIU”

Ànims i records!

Davant la situació que estem vivint, l’equip del Turó volem fer-vos arribar als alumnes i a les famílies de l’escola el nostre ànim i suport,
Us trobem a faltar i esperem tornar-nos a retrobar ben aviat a l’escola i poder gaudir novament tots junts.
De moment, a través d’aquets vídeo, us enviem molts records i una forta abraçada.
L’Equip del Turó

Activitats educatives per als alumnes del Turó

Benvolgudes famílies,

Davant de la situació excepcional que estem vivint, ens hem d’adaptar a mesures excepcionals.
Per tant, us volem continuar fer arribar el nostre suport pedagògic, perquè tots els alumnes des de casa puguin anar fent diverses activitats i tasques escolars.
Estem coordinats tots els mestres de l’escola per enviar-vos una sèrie de recursos educatius i així poder continuar aprenent encara que sigui fora de la classe.
On poden trobar aquests recursos els vostres fills/es?
– EDUCACIÓ INFANTIL: activitats penjades al blog https://blocs.xtec.cat/turomasquefainfantil/
– CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR: hi podran accedir a través del classroom on els alumnes hi poden entrar amb el seu email i contrassenya. Els tutors estan en contacte amb els seus alumnes a través del classroom.
També podeu mirar les propostes que us vem posar al blog la setmana passada https://blocs.xtec.cat/escolaelturomasquefa/2020/03/15/recull-dactivitats-per-treballar-des-de-casa/
Així mateix, recomanem que mirin els programes de divulgació educatius  que fan des de la televisió (TV3 i ClanTV)
A més a més, us suggerim altres recursos educatius que no requereixen l’ús de la tecnologia i així evitem que estiguin massa estona connectats a les pantalles.
– Llegir contes i llibres que els hi agradin i que els facin gaudir una estona.
– Escriure un petit text del que fan cada dia (diari del confinament), cartes, poemes,  rodolins..
– Dibuixar i organitzar una exposició amb els seu dibuixos.
– Escoltar música, cantar, ballar, així es mouen i fan exercici físic.
– Crear manualitats amb coses que tingueu a casa.
– Jugar tots junts, i teure aquells jocs que fa temps que estan desats.
– Ajudar en les tasques de casa.
– Fer receptes de cuina.
– I altres activitats en família
Sabem que no és fàcil per ningú gestionar aquests dies de confinament, però amb recursos, enginy i paciència, volem continuar al vostre costat.
Us fem arribar les fotografies de grup que teniem preparades per donar-les el dimarts passat, dia de Portes Obertes, ben segur que us agradaran!
Continuarem estant en contacte per noves informacions.
Us enviem una forta abraçada!
EQUIP DE MESTRES DEL TURÓ