Per qualsevol dubte de caràcter administratiu, educatiu, alimentari, etc… contacteu a través del telèfon 608 30 56 30 (trucades o whatsApp) de 7:30 a 15:00h, o del correu electrònic grsanalagarriga@gmail.com
Cap al mes d’octubre es fa una reunió informativa per totes les famílies de l’escola que facin o tinguin intenció de fer ús del servei de menjador. En aquesta reunió s’explica a les famílies el funcionament del menjador i ells podran exposar tots els seus dubtes o propostes.
A P3, hi ha la llibreta viatgera que va i torna a casa cada dia, s’hi explica com ha dinat l’infant, si ha dormit o no, o alguna observació important. A P3 també s’ofereix als pares i mares l’opció de fer una reunió amb els monitors per tal que es puguin conèixer.
A P4 i P5 aquesta llibreta, en comptes de ser d’ús diari serà setmanal. Es dóna divendres i les famílies l’han de retornar dilluns.