SORTIDES 13-14

La ZER organitza algunes sortides al llarg de cada curs on hi participa tot el seu l’alumnat des de p3 fins a sisè.La finalitat d’aquests tipus de sortida és la relació entre els nens i nenes de la mateixa edat , del mateix curs i/ o cicle . Normalment  treballen  junts i fan activitats relacionades amb els temes que són motiu de la sortida i s’han decidit en el claustre de la ZER.

D’altres vegades les sortides es fan per cicles o fent 2 grans grups : els petits i els grans segons la intenció que tinguem i respectant el nivell maduratiu del l’alumnat.. Cada curs escolar fem una  sortida de Zer durant el 1r trimestre i una altra en el 3r trimestre.El segon trimestre es deixa lliure per a que cada escola que integras la ZER o cada aula pugui decidir anar a diferents activitats i sortides pròpies de projectes d’aula o objectius comuns de centre.

Aquest curs 13-14 hem organitzat  :

1er TRIMESTRE  Trobada de ZER (30 d’ octubre) Lloc: Cal Petit a Vilanova de Meià , La Noguera Objectiu: Jornada lúdica per treballar una festa tradicional , la castanyada.
2on TRIMESTRE
Es fan sortides i activitats on participa tot l’alumnat de l’escola a    –                          -ANIMAC                                                     Museu de Lleida: Animalia ;-   Auditori , tallers de La Mitjana  ;opera
3er TRIMESTRE

Mercat Local davant de l’escola i

Mercat Doctor Fleming de Lleida (sortida dins els Projecte Empreneduria )

Sortida juny:  Grup Petits:  La Manreana   (Juneda)       ;

Grup Grans:  GIMENELLS  “2 llacs”  sortida de multiesports relacionada amb el projecte Comènius

Al llarg del curs : Sortides pel entorn de cada escola : hort, granja, camp de conreu , botigues, parades de sant Jordi ….Sortides, partits o activitats de les Escoles Esportives els matins d’alguns dissabtes i/o diumenges.
Sortides Esportives: Miniatletisme,   i Milla Urbana o altres que es puguin organitzar al llarg del curs