TROBADA DE ZER

El primer trimestre de cada curs fem la primera sortida amb tot l’alumnat de la ZER. Aquest curs 14-15 , hem fet una Trobada als Jardins del Segrià .Allí ens vam organitzar en tres grups segons el curs, barrejant els alumnes de les 4 escoles que formem la Zer Horta de Lleida .

A primera hora no podia faltar un bon esmorzar i un cop tips , ens preparem per a fer els tallers.

TALLER 1 : Taller d’anglès

TALLER 2 : Jocs educatius gegants en fusta per a treballar diferents habilitats: equilibri, enginy, lògica, rapidesa….

TALLER 3 : El Restaurant globalitzat ,per als alumnes de 4art i CS on van poder escenificar diferents taules amb menjades diferents en quant a quantitats i varietats. A continuació , una posada en comú i reflexió sobre que fem amb els aliments , com ens comportem davant l’excès  d’aliments en els països desenvolupats i com ens comportem quan tenim pocs aliments.

TALLER 4: TITELLES CERCANT EL SOL

TALLER 5: TEATRE LA FAULA DE LA CIGALA I FORMIGA  del grup Xip-Xap

La jornada es va desenvolupar amb tranquil.litat i tots els tallers van anar molt bé i van ser molt interessants. Els nens i nenes ho van passar d’alló més bé.

Podeu veure’n moltes imatges :