MENJADOR

AQUEST CURS HEM ESTRENAT NOU BLOC DEL MENJADOR.

POTS VISITAR-LO A :

El servei de menjador escolar compren el període des de que acaben les classes del matí i comencen les classes de la tarda (12’30h a 15’30h). Aquest temps el vetlla una monitora i una ajudant de cuina  amb molta dedicació. L’empresa que ofereix el servei és ALESSA que porta el menjar en safates precintades al buit amb una línia freda que es calenta abans de dinar en un forn industrial. El preu del menjador diàri és de 6’20 € per a l’alumnat fixe i de 6’80 € per a l’alumnat esporàdic. L’alumnat que té concedida una beca de menjador per part del Consell Comarcal del Segrià pot compactar els dies d’assistència a dilluns , dimecres i divendres. Els nens i nenes mengen amb safates metàliques que porten compartiments per posar els diferents plats. Cada alumne/a reb un menú amb la planificació mensual dels diferents menús i així les famílies poden oferir als seus fills/es un sopar amb productes que complementin el que han dinat.

Els alumnes de p3 poden fer una estona de migdiada si ho necessiten en els llitets.

Al llarg del curs 13-14 s’ha endegat per part de l’empresa una línea pedagògica que ha consistit en :

♦ la taula del restaurant  ( Al llarg del 3r trimestre ,cada setmana l’alumnat que és mereixedor  formava part de la taula del restaurant  que estava parada amb elegància , amb estovalles , copes, ….i els alumnes tenien un postre més bo) ♦ Concurs de contes i dibuixos Mans netes  La Sílvia de sisè  i el Jesús de 2n han estat guanyadors d’aquest premi que els va entregar el President del Consell Comarcal i el Director de serveis Territorials de Lleida a la seu del Consell.

♦ El dia del nen/a celíac , jornada que ensenya com ha de menjar un nen celíac i fa prendre consciencia de les seves dificultats    .