QUI SOM?

Som una escola rural  i cíclica que pertany a la ZER L’HORTA DE LLEIDA , a la comarca del Segrià i al municipi de  Lleida ciutat.

El personal que aten l’alumnat el podem classificar en fixe , que aten tots els dies de la setmana als nens i nenes i l’itinerant, es a dir, que només ve quan han de fer les classes.

Actualment , l’escola consta de :

2 aules d’educació Infantil amb  30 alumnes de 3, 4 i 5 anys

aula de p3 i

P4 i aula de p5

4 aules d’educació Primària amb uns 60 alumnes , de  1er a 6è :

aula de 1r i aula de 2n ;

aula de Cicle Mitjà i

aula de Cicle Superior

Actualment som 8 mestres : 3 parvulistes, 4 mestres de primària , 1 mestra d’anglès i a més a més 1 mestra de religió algunes hores a la setmana .

També hi ha les mestres itinerants de la Zer : 1 mestra d’educació física, 1 mestra d’educació musical i 1 mestra d’educació especial .

També contem amb les 2 monitores de menjador, 1 monitora d’acollida matinal i els monitors/es d’activitats extraescolars.

També comptem amb la presència d’una psicopedagoga  diferents dies al mes i una logopeda quan es necessari l’atenció d’algun alumne així com l’assistent social .

Al llarg del curs també tenen presencia el metge i l’infermera municipal i el dentista per tal de vacunar l’alumnat i revisar les seves  dents .