AGENDA 21

Aquest projecte el coordina Cicle Inicial .

Objectius :

1.- RECICLAR I REUTILITZAR

DINS DE L’ESCOLA :  Reciclar i reutilitzar el paper que generem a l’escola.

Reciclar plàstic, piles, LLIBRES …..   i també

DE CASA CAP A L’ESCOLA: Reutilitzar joguines, bates i xandalls , tricicles ,contes .

2.- NO GENERAR RESIDUS:  Utilitzar les carmanyoles i els “boc’n rolls” per a     l’esmorzar i la fruita diàriament.

3.- CULTIVAR ELS MINI HORTS : Plantar , cuidar , regar i fer el seguiment de les plantes dels horts escolars , enciams, tomates cherry, bledes, ….

4.- PARTICIPAR EN TALLERS A LA MITJANA : Fer tallers dirigits per experts, observar els arbres, les seves fulles, els troncs , observar el curs del riu Segre , observar els ocells que hi nidifiquen o estan de pas.

5.- ELS AGENTS CÍVICS DEL PATI, els alumnes , per torns , es posen l’armilla fosoforito que indica que són agents cívics durant l’estona que dura el pati del matí. la seva missió és tenir cura de petits problemes entre els seus companys, avisar els mestres que fan vigilància, tenir cura del materials , evitar embrutar el pati amb restes d’esmorzars…

Desenvolupar altres activitats  relacionades amb el projecte : tallers , cuina, xerrades,….