PREINSCRIPCIÓ

PRESENTACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ

PREINSCRIPCIÓ PRIMÀRIA I ESO CURS 2019/ 20  ⇒ del 29 de març al 9 d’abril de 2019

PORTES OBERTES ESCOLA  ⇒ dimecres dia 27 de febrer  a les 5’30 h a l’escola      Parlarem del que fem a nivell de ZER i d’escola

A continuació ,s’explicarà com es treballa a les aules d’Ed Infantil  i podreu fer les preguntes que necessiteu.

triptic_escola_elsegria          triptic-ZER2017

LLE-mapes-zonificacio-primaria_19_20  LLE-areas-influencia-secundaria_19_20

LLE-areas-influencia-segons-carrer-numero-1

LLE-relacio-partides-areas-influencia-infantil-primaria-secundaria

llistat escoles_lleida i _segrià

LLOC : a la mateixa escola

HORARI DE SECRETARIA : dilluns i dimecres de 9h a 14h i de 15’30 a 17 h

DOCUMENTACIÓ que cal presentar:

• Imprès de Preinscripció. (si presenteu més d’una sol·licitud perdreu tots els drets de prioritat i, per tant, els punts que us puguin correspondre).

• Original i fotocòpia del llibre de família o documents relatius a la filiació.

• Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor, tutora, guardador o guardadora de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres

• Original i fotocòpia del carnet de vacunacions o certificat equivalent.

• Original i fotocòpia de la TIS (targeta d’ identificació sanitària) de l’ alumne o alumna

……………………………………………………………………………………………………………………………….

Documents per acreditar el compliment dels criteris de baremació al·legats:

• Certificat mèdic oficial en els quals s’indiqui expressament que l’alumne o l’alumna està diagnosticat o diagnosticada d’una malaltia crònica que afecta al seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs, i que s’especifiqui de quina malaltia es tracta.

• Documentació acreditativa del lloc de treball, si aquest és el que s’al·lega a efectes de proximitat.
• Documentació acreditativa del domicili familiar que, si no és el que consta al DNI de la persona sol·licitant, consistirà en la certificació o volant municipal de convivència de l’alumne/a, on hi ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant, i el resguard de renovació del DNI per canvi de domicili. En el moment de formalitzar la matrícula cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.
• Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental vigent, si s’al·lega aquesta condició.
• Documentació acreditativa de les circumstàncies econòmiques, si s’al·leguen a efectes de barem. (Beneficiari/ària de la prestació econòmica de renda mínima d’inserció).
• Original i fotocòpia del certificat de disminució expedit pel Departament de Benestar Social i Famíñia, i per l’Institut Català d’Avaluacions Mèdiques (ICAM) o pels organismes  competents d’altres comunitats autònomes. En tot cas, cal acreditar una discapacitat igual o superior al 33%.

3. SOLIDARITAT PEL MESTRE ASSASINAT A L’INSTITUT. Deixa un comentari