ESCOLA DE PRACTIQUES

PRACTICANTS A LA VISTA !

L’escola, és actualment escola de pràctiques .Això vol dir que rebem al llarg del curs , diferents alumnes estudiants de diferents universitats catalanes i/o espanyoles i que estant en el seu període de pràctiques; però, bàsicament , els estudiants aprenents són de la UdL de Lleida. En tenim en diferents modalitats : Ed Infantil, en alternança, de menció, ….

La modalitat d’alternança , és una nova modalitat de pràctiques experimentals on els alumnes van 3 dies a la universitat i 2 a l’escola de pràctiques al llarg de tot el curs.

A més a més també reben diferents grups d’estudiants al llarg de cada curs que volen fer una visita puntual a l’escola algun dia per tal de respondre alguns dubtes que ells/ells tenen.

CURS 15-16

ESTUDIANTS EN PRACTIQUES D’EDUCACIÓ INFANTIL :

L’ADRIÀ I LA LORENA han vingut molts divendres al llarg de tot el dia .

ESTUDIANTS EN PRACTIQUES D’ALTERNANÇA :

LA CINTA I L’ANNA han vingut tots els dijous i divendres al llarg de tot el dia.

ESTUDIANTS EN PRACTIQUES DE MENCIÓ :

La LAIA ha fet les pràctiques d’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I

el MODEST  especialitat d’EDUCACIÓ FÍSICA

CURS 14-15

Enguany tenim 3 practicants en la modalitat d’alternança  i 1 practicant d’educació Infantil

La primera feina que els hi hem encomanat ha estat explicar com hem d’actuar quan hi hagi un emergència d’evacuació en el centre .Elles van explicar per totes les aules com hem d’actuar en el simulacre.

L’ÒSCAR , practicant d’educació física de la ZER, va rebre un petit record de l’alumnat de l’escola . També ens va acompanyar a l’excursió de Barcelona al Museu Marítim.

CURS 13-14

El practicant d’educació física ens ha fet una xerrada sobre escalada

La UdL és la universitat que ens envia més practicants però també n’hem tingut de la Universitat de la Rioja. El curs 13-14 hem rebut practicants en alternança.

Els nens i nenes de l’escola els agafen molta estimació i quan marxen sempre fem intercanvis de regals .La Xènia va rebre un petit detall dels alumnes i l’escola .