PLA LECTOR 17_18

EL CÒMIC

Un dels tallers que es va dur a terme en la Diada de Sant Jordi ha estat el taller de còmic.

El van realitzar les dues estudiants en pràctiques i van seguir la següent estratègia .

-Primer que tot es van presentar com a dois personatges de còmic en el seu propi còmic .

-Seguidament van explicar a l’alumnat per grup els diferents tipus de còmic que hi ha al món i que ho tenien visualment plasmat en un pòster .

-A continuació es van poder buscar entre diferents còmics repartits per l’escala i passadís els seus personatges .

-Van tenir una estona de lectura on podien triar i remenar el còmic que més els agradava.

I per acabar el taller van poder omplir les bafarades d’alguns còmics que estaven en blanc i així construir una història personal.